Gjest lyllingen Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Hadde en pose med kyllingfilet i fryseren som jeg tok ut for tining i går...skulle egentlig bare ha to fileter, men fikk de ikke fra hverandre. Tips til hva jeg kan lage av alle disse som jeg evt. kan fryse etterpå? Kan jeg evt. steke kjøttet og fryse det, eller blir det da tørt? 0 Siter
Snøvit Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Lag en deilig kylling gryte og frys den ned, så har du en enkel middag til en annen gang. 0 Siter
Atene Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Jeg har ved flere anledninger kjøpt 10 frosne kyllinger, partert og stekt opp, for så å fryse igjen. Kyllingfiletene blir helt fine. Tror jeg brunet dem såvidt i pannen, før jeg stekte dem ferdig i ovn. Pleier å bruke dem til pålegg på doble smørbrød. Rister to skiver grovbrød, smører tynt med majones, legger sammen med kyllingbryst, avocado og tomat imellom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.