Gjest Ikke nå nei... Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Jeg vil bytte fastlege. Jeg vet hvordan jeg gjør det, men hvordan finne en nye lege man vil trives med? Kan man bestille time hos en annen lege for å "intervjue" ham/henne, se om kjemien passer og det er en person man kan prate med? Eller må man bare velge i blinde og håpe på det beste? Jeg ønsker meg helst en yngre kvinnelig lege med gode kommunikasjonsevner... Hvis noen har tips til hyggelig lege i Oslo så tar jeg gjerne imot 0 Siter
Gjest et forsøk verdt Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 "Din lege" som er et legesenter på Frogner har jevnt over hyggelige leger - synes jeg... Selv har jeg en mannlig fastlege, men såvidt jeg kjenner til jobber det også kvinnelige leger der fortiden. I samme bygg er det et legesenter til, nemlig Frogner legesenter. Der har de en kvinnelig lege som heter Gro Nilsen og som visstnok skal være både hyggelig og flink. Vet ikke om hun har ledig kapasitet. 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Går hos lege på Gransdalen legesenter i oslo, er en lege der som ikke har fyllt opp enda, han er veldig koselig! Ikke en type som fnyser av deg, men tar det du sier på alvor! Sambo går der, så derfor vet jeg det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.