Gå til innhold

Min første gang


persefone

Anbefalte innlegg

Gjest Ratata!

Hallo? Unnskyld meg, men hvem søren er du som sier jeg er et lite barn? Jeg kan da være "voksen OG moden" selvom jeg er 14. Altså, såpass burde jo du også skjønne. Ja, jeg er 14 og JA, jeg er ung - men jeg trenger ikke få slengbemerkninger tilbake fra sånne som deg der man sier at jeg er et Barn

Du ER et barn...bare det inlegget der beviste jo DET...

Hvis du ikke vet mer om kondomer og kjønnsykdommer enn du ser ut til å gjøre, kan du umulig vite noe særlig om sex heller.

Vent noen år, du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ratata!

Hallo? Unnskyld meg, men hvem søren er du som sier jeg er et lite barn? Jeg kan da være "voksen OG moden" selvom jeg er 14. Altså, såpass burde jo du også skjønne. Ja, jeg er 14 og JA, jeg er ung - men jeg trenger ikke få slengbemerkninger tilbake fra sånne som deg der man sier at jeg er et Barn

Du ER et barn...bare det inlegget der beviste jo DET...

Hvis du ikke vet mer om kondomer og kjønnsykdommer enn du ser ut til å gjøre, kan du umulig vite noe særlig om sex heller.

Vent noen år, du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ratata!

Takk Jeanett1 - Men nå som jeg har fått så mange svar tror jeg at jeg venter en stund til + jeg har jo bare vært sammen med typen i et halvt år. Syns ikke det er nok .. Han får vel bare vente, og jeg

Nok en gang - tusen takk

Klokt gjort!

Kanskje du ikke er så barnslig allikevel?

Les masse om sex og prevensjon før du gir deg ut på dette, den første gangen skal jo være noe å minnes, ikke noe å angre på...ikke det, det kan jo hende dere får den perfekte opplevelsen trass ung alder...men jeg ville nok ventsa litt til...

Hvis kjæresten din godtar at du vil vente, er han verdt å vente på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ratata!

Takk Jeanett1 - Men nå som jeg har fått så mange svar tror jeg at jeg venter en stund til + jeg har jo bare vært sammen med typen i et halvt år. Syns ikke det er nok .. Han får vel bare vente, og jeg

Nok en gang - tusen takk

Klokt gjort!

Kanskje du ikke er så barnslig allikevel?

Les masse om sex og prevensjon før du gir deg ut på dette, den første gangen skal jo være noe å minnes, ikke noe å angre på...ikke det, det kan jo hende dere får den perfekte opplevelsen trass ung alder...men jeg ville nok ventsa litt til...

Hvis kjæresten din godtar at du vil vente, er han verdt å vente på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke en kan ha god sex når en er 14 år, er det det du mener?

Det tullet ditt med at én er bare barnet som fjortenåring provoserer meg VELDIG!

Du var vel så moden at du hadde god sex da du var 14 du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke en kan ha god sex når en er 14 år, er det det du mener?

Det tullet ditt med at én er bare barnet som fjortenåring provoserer meg VELDIG!

Du var vel så moden at du hadde god sex da du var 14 du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du ikke en kan ha god sex når en er 14 år, er det det du mener?

Det tullet ditt med at én er bare barnet som fjortenåring provoserer meg VELDIG!

Som fjortenåring er man et barn, men man er ikke bare barnet, skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke en kan ha god sex når en er 14 år, er det det du mener?

Det tullet ditt med at én er bare barnet som fjortenåring provoserer meg VELDIG!

Som fjortenåring er man et barn, men man er ikke bare barnet, skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk. Overrasker det deg, at en 14åring kan ha god sex?

Dette er vel egentlig ikke det persefone spør om er det vel?

Problemet her er jo at hun nesten ikke vet noe om prevensjon og kjønnsykdommmer og i tillegg egentlig ikke er sikker på om hun vil.

Ville du ha rådet henne til å ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk. Overrasker det deg, at en 14åring kan ha god sex?

Dette er vel egentlig ikke det persefone spør om er det vel?

Problemet her er jo at hun nesten ikke vet noe om prevensjon og kjønnsykdommmer og i tillegg egentlig ikke er sikker på om hun vil.

Ville du ha rådet henne til å ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel egentlig ikke det persefone spør om er det vel?

Problemet her er jo at hun nesten ikke vet noe om prevensjon og kjønnsykdommmer og i tillegg egentlig ikke er sikker på om hun vil.

Ville du ha rådet henne til å ha sex?

Nei! Det ville jeg nok ikke! Men jeg svarte ikke på innlegget til persefone heller, jeg svarte på innlegget til hannkatten fordi jeg reagerte på det han skrev...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel egentlig ikke det persefone spør om er det vel?

Problemet her er jo at hun nesten ikke vet noe om prevensjon og kjønnsykdommmer og i tillegg egentlig ikke er sikker på om hun vil.

Ville du ha rådet henne til å ha sex?

Nei! Det ville jeg nok ikke! Men jeg svarte ikke på innlegget til persefone heller, jeg svarte på innlegget til hannkatten fordi jeg reagerte på det han skrev...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bigdick

Nei! Det ville jeg nok ikke! Men jeg svarte ikke på innlegget til persefone heller, jeg svarte på innlegget til hannkatten fordi jeg reagerte på det han skrev...:)

Jeg som gutt hadde sex første gang som 13 åring, det var utolig KULT å snakke med sine VENNER om men egentlig var det ganske tragisk og talentløst så jeg skulle ønske at jeg ventet så ivertfall minnet kunne ha vært bedre... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bigdick

Nei! Det ville jeg nok ikke! Men jeg svarte ikke på innlegget til persefone heller, jeg svarte på innlegget til hannkatten fordi jeg reagerte på det han skrev...:)

Jeg som gutt hadde sex første gang som 13 åring, det var utolig KULT å snakke med sine VENNER om men egentlig var det ganske tragisk og talentløst så jeg skulle ønske at jeg ventet så ivertfall minnet kunne ha vært bedre... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VENT, når du blir eldre vil du få mer respekt hos guttene hvist du ikke har så mange på sammvitigheten, jeg sier ikke att du får det eller noe slikt, men du er tros alt 14 år det er noen år, og forelskelser, erfaringer osv før du er i "mål"

Min erfaring fra venniner og kammerater er at dei som debutterer tidligt, ofte har mange på sammvittigheten når dei blir eldre + stemmpelet for å være billig.

Gutter i den alderen (eldre også)er ofte "jegere", å spenningen er ofte brutt når byttet er "felt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VENT, når du blir eldre vil du få mer respekt hos guttene hvist du ikke har så mange på sammvitigheten, jeg sier ikke att du får det eller noe slikt, men du er tros alt 14 år det er noen år, og forelskelser, erfaringer osv før du er i "mål"

Min erfaring fra venniner og kammerater er at dei som debutterer tidligt, ofte har mange på sammvittigheten når dei blir eldre + stemmpelet for å være billig.

Gutter i den alderen (eldre også)er ofte "jegere", å spenningen er ofte brutt når byttet er "felt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...