Gå til innhold

Hvorfor liker gutter analsex?


Pippil

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har hatt analsex et par ganger, og jeg liker det (så lenge det går forsiktig for seg..)

Jeg undrer bare på hvorfor gutter liker analsex??

Er det fordi anus er trangere enn skjeden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Frk Smilla

    18

  • flisa

    10

  • Texas

    8

  • Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

    8

tror det er dette med at det er litt tabu og "forbudt"...personlig har det for meg noe å si med det visuelle så lenge det bakre hullet er renvasket...det blir innbydende å se det i sammenheng med det "riktige" hullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

anus er vel dypere enn skjeden?

Rektum er dypere. Det er mer å gå på der, enn med skjeden, men det skulle ikke spille noen stor rolle ettersom penislengden er begrenset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

tror det er dette med at det er litt tabu og "forbudt"...personlig har det for meg noe å si med det visuelle så lenge det bakre hullet er renvasket...det blir innbydende å se det i sammenheng med det "riktige" hullet

Du er nok inne på noe vesentlig, nemlig det forbudte, videre at anus føles trangere, at den griper mer rundt penis, gir mer friksjon, mens skjeden kan være ganske vid.

Med det viktigste er nok tabufølelsen, gjør noe som ikke er helt tillatt. Det er det rare med sexlivet, at det som er "stygt", det er ofte det mest spennende. Trangen til å bryte tabuer gir kick-fornemmelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det ikke. Det er nok mer tanken på at en jente ønsker det som er opphissende- at man da "liker" det.

I tillegg til følelsen av å være på nokså "urørt område" ,

må jeg si at det er følelsen av kvinnens underkastelse og mannens maktposisjon ved å penetrere kvinnens alle hull som tenner meg mest ved analsex.

Har til dags dato aldri opplevd en rumpe som var tilnærmelsesvis like god som noen fitte. Så teorien om trangere hull og større friksjon renner lizzom litt ut i sanden, jeg tror ikke det dreier seg så mye om fysisk velvære, men en psykisk tilstand som er veldig opphissende for begge, om tidspunktet er riktig.

Er smerte involvert, er i alle fall seansen totalt meningsløs for meg, det må være et samspill selv om jeg i utgangspunktet vil kalle det ren dominanse og underkastelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det ikke. Det er nok mer tanken på at en jente ønsker det som er opphissende- at man da "liker" det.

I tillegg til følelsen av å være på nokså "urørt område" ,

må jeg si at det er følelsen av kvinnens underkastelse og mannens maktposisjon ved å penetrere kvinnens alle hull som tenner meg mest ved analsex.

Har til dags dato aldri opplevd en rumpe som var tilnærmelsesvis like god som noen fitte. Så teorien om trangere hull og større friksjon renner lizzom litt ut i sanden, jeg tror ikke det dreier seg så mye om fysisk velvære, men en psykisk tilstand som er veldig opphissende for begge, om tidspunktet er riktig.

Er smerte involvert, er i alle fall seansen totalt meningsløs for meg, det må være et samspill selv om jeg i utgangspunktet vil kalle det ren dominanse og underkastelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

I tillegg til følelsen av å være på nokså "urørt område" ,

må jeg si at det er følelsen av kvinnens underkastelse og mannens maktposisjon ved å penetrere kvinnens alle hull som tenner meg mest ved analsex.

Har til dags dato aldri opplevd en rumpe som var tilnærmelsesvis like god som noen fitte. Så teorien om trangere hull og større friksjon renner lizzom litt ut i sanden, jeg tror ikke det dreier seg så mye om fysisk velvære, men en psykisk tilstand som er veldig opphissende for begge, om tidspunktet er riktig.

Er smerte involvert, er i alle fall seansen totalt meningsløs for meg, det må være et samspill selv om jeg i utgangspunktet vil kalle det ren dominanse og underkastelse.

Jeg har tidligere vært inne på dette med penetrasjon, makt og dominans.

Nå er det ikke nødvendigvis slik at mennene ubetinget er dominante og kvinner underkastende. Det kan meget vel være omvendt. En god del menn har også en trang i seg til å underkaste seg kvinnen. Ikke så helt sjeldent vil de like å bli penetrert, for eks. at kvinnen bruker fingre eller dildo i anus på mannen.

Så bildet er sammensatt. Vi er ofte en blanding av begge kjønn. Spørsmålet blir da hvor mye av mannen det er i kvinnen og hvor mye kvinne hun er personlighetsmessig. Tilsvarende hos mannen; han har noe av kvinnen i seg.

Pnetrasjonstrangen er først og fremt noe på det psykiske plan, ikke at man er ute etter mer friksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

I tillegg til følelsen av å være på nokså "urørt område" ,

må jeg si at det er følelsen av kvinnens underkastelse og mannens maktposisjon ved å penetrere kvinnens alle hull som tenner meg mest ved analsex.

Har til dags dato aldri opplevd en rumpe som var tilnærmelsesvis like god som noen fitte. Så teorien om trangere hull og større friksjon renner lizzom litt ut i sanden, jeg tror ikke det dreier seg så mye om fysisk velvære, men en psykisk tilstand som er veldig opphissende for begge, om tidspunktet er riktig.

Er smerte involvert, er i alle fall seansen totalt meningsløs for meg, det må være et samspill selv om jeg i utgangspunktet vil kalle det ren dominanse og underkastelse.

Jeg har tidligere vært inne på dette med penetrasjon, makt og dominans.

Nå er det ikke nødvendigvis slik at mennene ubetinget er dominante og kvinner underkastende. Det kan meget vel være omvendt. En god del menn har også en trang i seg til å underkaste seg kvinnen. Ikke så helt sjeldent vil de like å bli penetrert, for eks. at kvinnen bruker fingre eller dildo i anus på mannen.

Så bildet er sammensatt. Vi er ofte en blanding av begge kjønn. Spørsmålet blir da hvor mye av mannen det er i kvinnen og hvor mye kvinne hun er personlighetsmessig. Tilsvarende hos mannen; han har noe av kvinnen i seg.

Pnetrasjonstrangen er først og fremt noe på det psykiske plan, ikke at man er ute etter mer friksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til følelsen av å være på nokså "urørt område" ,

må jeg si at det er følelsen av kvinnens underkastelse og mannens maktposisjon ved å penetrere kvinnens alle hull som tenner meg mest ved analsex.

Har til dags dato aldri opplevd en rumpe som var tilnærmelsesvis like god som noen fitte. Så teorien om trangere hull og større friksjon renner lizzom litt ut i sanden, jeg tror ikke det dreier seg så mye om fysisk velvære, men en psykisk tilstand som er veldig opphissende for begge, om tidspunktet er riktig.

Er smerte involvert, er i alle fall seansen totalt meningsløs for meg, det må være et samspill selv om jeg i utgangspunktet vil kalle det ren dominanse og underkastelse.

Utrolig provoserende! Maktkåtheten din er nok kun et tegn på dårlig selvtillit og trangen til å undertrykke andre. Ikke noe å rope hurra for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til følelsen av å være på nokså "urørt område" ,

må jeg si at det er følelsen av kvinnens underkastelse og mannens maktposisjon ved å penetrere kvinnens alle hull som tenner meg mest ved analsex.

Har til dags dato aldri opplevd en rumpe som var tilnærmelsesvis like god som noen fitte. Så teorien om trangere hull og større friksjon renner lizzom litt ut i sanden, jeg tror ikke det dreier seg så mye om fysisk velvære, men en psykisk tilstand som er veldig opphissende for begge, om tidspunktet er riktig.

Er smerte involvert, er i alle fall seansen totalt meningsløs for meg, det må være et samspill selv om jeg i utgangspunktet vil kalle det ren dominanse og underkastelse.

Utrolig provoserende! Maktkåtheten din er nok kun et tegn på dårlig selvtillit og trangen til å undertrykke andre. Ikke noe å rope hurra for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig provoserende! Maktkåtheten din er nok kun et tegn på dårlig selvtillit og trangen til å undertrykke andre. Ikke noe å rope hurra for.

Jo.... jeg roper hurra....for ditt innlegg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig provoserende! Maktkåtheten din er nok kun et tegn på dårlig selvtillit og trangen til å undertrykke andre. Ikke noe å rope hurra for.

Jo.... jeg roper hurra....for ditt innlegg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.... jeg roper hurra....for ditt innlegg! :-)

Takk,men jeg tror professor Grunfeld kommer til å synes Texas sin uttalelse er "bare et tegn på naturlig og sunn seksualitet". Hvor går grensen for hva som er undertrykkende da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.... jeg roper hurra....for ditt innlegg! :-)

Takk,men jeg tror professor Grunfeld kommer til å synes Texas sin uttalelse er "bare et tegn på naturlig og sunn seksualitet". Hvor går grensen for hva som er undertrykkende da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente27

Utrolig provoserende! Maktkåtheten din er nok kun et tegn på dårlig selvtillit og trangen til å undertrykke andre. Ikke noe å rope hurra for.

Tja... ikke vet jeg hvorfor (noen) gutter tenner spesielt på analsex, men jeg synes likevel Texas har et poeng. Spillet omkring dominans og underkastelse er det som helt klart tenner meg mest ved analsex.

Hva er galt med litt dominans og underkastelse på soverommet dersom begge synes det er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente27

Utrolig provoserende! Maktkåtheten din er nok kun et tegn på dårlig selvtillit og trangen til å undertrykke andre. Ikke noe å rope hurra for.

Tja... ikke vet jeg hvorfor (noen) gutter tenner spesielt på analsex, men jeg synes likevel Texas har et poeng. Spillet omkring dominans og underkastelse er det som helt klart tenner meg mest ved analsex.

Hva er galt med litt dominans og underkastelse på soverommet dersom begge synes det er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,men jeg tror professor Grunfeld kommer til å synes Texas sin uttalelse er "bare et tegn på naturlig og sunn seksualitet". Hvor går grensen for hva som er undertrykkende da?

Setter pris på at innlegget mitt provoserte deg:-)))

Når det gjelder ditt spørsmål i innlegget til agny; "Hvor går grensen for hva som er undertrykkende da?" kan jeg gi deg et klart svar....

Som jeg sa i innlegget mitt tidligere, er seansen over for min del, hvis smerte kommer inn i bildet....Dette er noe man bare gjør om begge er 100% enige om å gjøre det, ikke fordi den ene parten har mast eller presset seg til det.

Akten er for min del kun aktuell hvis kvinnen _ønsker_ underkastelsen selv....og det er det mange kvinner som gjør.

Hva du velger å kalle dem da, når du velger å tro at jeg gjør det fordi jeg har dårlig selvtillit og trang til å undertrykke mennesker, får være opp til deg. Men jeg ville kanskje tro at et menneske som velger å lese disse innleggene og svare på dem, vil være tolerant nok til å godta at mennesker har ulike seksuelle lyster og behov. Er begge parter i seksualakten enig i hva som skal skje, ser jeg ingen grunn til å undertrykke behovene våre, så sant vi holder oss innenfor Norges lover. Jeg setter som sagt pris på at du blir provosert, men ønsker egentlig en kort redegjørelse for hvorfor du blir det. :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...