Gå til innhold

Jeg har blitt mamma!!!! "SSSSSSSSSSSSS"


Gjest TKJ

Anbefalte innlegg

ENDELIG etter alt strev og slit og tusenvis av tårer pga barnløshet har jeg blitt mamma til 3 små vakre jenter.

Ja,det ble faktisk 3 jenter her"SSS"

Alt er bra med både barna og meg,de ligger på nyfødtintensiv. Regner med at jentene endelig kommer hjem til uka.

Jeg ble innlagt til observasjon i nov en ukes tid og i uke 31 ble jeg innlagt permanent til til kom i uke 34.2. De kom til verden ved keisersnitt torsdag 2 jan.

Veronika ble født 06.27 og veide ca 2.5 kg. Rebekka ca 1.7 Født kl 06.28 (Veronika og Rebekka er eneggede) Og Madelen veide 2 kg og ble født kl 06.29. Altså med ett minutts mellomrom.

Selvfølgelig er de verdens vakreste de slapp tom kuvøse.

Ifølge legene er jentene utrolig flotte og sterke.

Nå har jeg endelig nådd målet mitt og vel så det.

Jeg ønsker alle lykke tilmed forsøk,kommer til å titte innom å se hvordan det går med dere andre. For min del blir det ingen flere forsøk.

Hilsen verdens lykkeligste mamma. TK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tillajo

    1

  • salka

    1

  • agape

    1

  • saraho

    1

Mest aktive i denne tråden

Å hoj!! Så bra!!!

Gratulerer så inderlig masse med de tre (!) jentene! Jeg kan virkelig ikke helt klare å sette meg inn i hvordan det er å få tre på en gang ;-) Men det må i hvertfall være like fantastisk som å få en, og det har jeg prøvd!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye!!

Så godt å høre at alt står bra til med deg og alle tre jentene dine (deres).

Gratulerer så mye til pappaen og .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest corsica

Gratulerer til deg TKJ og din man. Du har virkelig gjort deg bemerket her inne, det er vel nesten ingen her som har fått trillinger, siden de fleste bare setter inn to egg. Jeg tror ikke det har skjedd før att noen har fått trillinger av to egg med prøverør. Fullt utbytte. Fantastisk. Kos dere med de tre små.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære TK!

Det var godt å høre fra deg!!!!!! Har vært skrekkelig nervøs for at noe ikke gikk som det skulle siden det ble så stille fra deg!

Nå ble jeg glad, nå!!!! Gratulerer med 3 fantastiske jenter, TK!!!! Livet bli snudd på hodet med ett barn, kan egentlig ikke forestille meg hvordan det blir med 3....... Nyt hver dag, du får de aldri tilbake. De blir så fort store, så. Snart løper de rundt og skravler i munnen på hverandre. Tenker det blir masse rosa blondekjoler og pynting der i gården, ja.

Koooos dere!

PS. Har selv 3 egg i magen.....

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse x 3!!!!

Så flott vekt de hadde, til å være 3 om plass/næring! Og så slapp de kuvøse!! "Store" og sterke smådamer, dette!:-)

Regner med at det kommer til å gå i ett hos dere, men pass på å ta 5-minutt av og til, -og kjenn hvor fantastisk dette er!

Stor klem fra ho....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hoj!! Så bra!!!

Gratulerer så inderlig masse med de tre (!) jentene! Jeg kan virkelig ikke helt klare å sette meg inn i hvordan det er å få tre på en gang ;-) Men det må i hvertfall være like fantastisk som å få en, og det har jeg prøvd!

Lykke til videre!

GRATULERER!!!!!!

Endelig har du klart det..

Håper dere får mange kozelige stunder sammen...

Lykke til!!!!!!!!!!!!!

;)

hilsen salka... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære TK,

Gratulerer så mye med jentene dine!!! Flott at alt er vel med dere alle, og så store jenter, da! :o)

Du har så inderlig fortjent dette, TK. Du har vært til inspirasjon for mange her inne, inkludert meg selv. Det gjelder ikke å gi opp, det er du et levende bevis på. Det har du faktisk 3 levende bevis på.

Lykke, lykke til videre i mammarollen! Jeg kommer etter i mai, men bare med èn da.....;o)

Stor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei tkj

gratulerer så mye med vel overstått fødsel!!!

så godt å høre at det står bra til med alle tre jentene dine, kan tenke meg at det er deilig at de ikke trenger kuvøse (c;

riktig lykke til videre med den nye familien din ((c;

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse!!!

Har vært så innmari spent på hvordan det gikk med dere.

Ta deg tid til å kose deg. Selv om du sikkert får det kjempehektisk.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Ble meg fortalt, i går, at de var utrolig vakre, av golf :-)

Hørte også at du lå sammen med en kunde av meg på barsel, tenker du fikk noen gode råd der av en erfaren trillingmamma :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye TK, jeg har ventet spent på melding fra deg lenge nå.....

Jeg ble kjempeglad når jeg nå så at alt var gått bra.

Gratulerer nok en gang *s*

Klem cecil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uker, det var kjempebra!

Jeg må tilstå nå at jeg har vært redd for at dere skulle miste alle tre, det har skjedd "her" på DOL med trillinger tidligere. Men jeg er veldig glad på deres vegne for at det gikk så bra.

Hvis du får tid, så er du velkommen på Foreldreforum. Det er ingen der med trillinger, men flere erfarne tvillingmammaer, bl.a. en med to sett tvillinger.

Gratulerer så mye og lykke til! Og et tips til pappaen deres - start sparingen til en leilighet med to bad, han kommer til å ønske seg et som er bare hans senest om en 10 års tid.

Klem og et trefoldig hurra fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...