Gå til innhold

Jeg har blitt mamma!!!! "SSSSSSSSSSSSS"


Gjest TKJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Venus

    1

  • Borealis

    1

  • ina

    1

  • icsi

    1

Mest aktive i denne tråden

Tårene triller - så glad jeg er på dine vegne. Jeg ble både glad og redd da jeg først hørte at du ventet trillinger. Glad fordi du endelig var kommet "i mål", redd fordi jeg vet at trillingsvangerskap er fryktelig risikofylte. Nå som alt er gått bra er bare gleden igjen! Gratulerer så mye, kjære TK og kos deg med jentene dine!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! 3 i slengen, - ikke verst :-) At du ikke skal ha flere forsøk, det skjønner jeg faktisk, - dere har jo fått en utrolig premie for å være så tålmodige, det er jo mange år siden vi IVF-et i sammen!

Gratulerer så mye, og lykke til i tiden fremover - som en familie på 5 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!!!

Jeg har venta sååå lenge på at du skulle offentliggjøre det her inne. Og nå kan jeg ENDELIG spørre deg om når de kommer i lokalavisa under nyfødte.

Har sjekkket der hver dag, lenge, siden jeg fikk den gledelige nyheten.

Men dere har ikke vært der ennå??

Ser fram til å møte på deg i byens gater/butikker en gang, med dem alle tre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med trippel lykke og som trebarnsmor!!

Det blir nok stas i huset når jentene kommer hjem, kos dere masse og lykke, lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo gratulere på nettet også, selvom vi har snakket sammen. Så bra at dere snart kommer hjem alle 5! Håper du husker å hvile når du kan!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!!!

Jeg har venta sååå lenge på at du skulle offentliggjøre det her inne. Og nå kan jeg ENDELIG spørre deg om når de kommer i lokalavisa under nyfødte.

Har sjekkket der hver dag, lenge, siden jeg fikk den gledelige nyheten.

Men dere har ikke vært der ennå??

Ser fram til å møte på deg i byens gater/butikker en gang, med dem alle tre!!!

Hei nsa.

Tusen takk for gratulasjonen.

Nei,jentene har ikke vært i avisa enda,vi har tenkt å ta bilde av de til tirsdag. vet ikke hvor lang tid det tar etter det.

Hvordan går det med deg da??

Går det bra med jenta di? Hun begynner å li stor nå vel??

Vi "snakkes"

Klem TK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye TK. Dette var utrolig kjekt å leste. Det var også kjekt at du fikk ha de i magen ekstra lenge før de kom ut.

Tenk tre jenter da. :o)

Gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!!!!!

Endelig, det er dere vel unt med tre flotte jenter etter alt dere har vært gjennom :o)))

Ta godt vare på deg selv og familien i den strevsomme men deilige tiden som kommer!!!!

Massevis av klemmer fra en gammel traver -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertlig til lykke med vel overstått fødsel. Jeg regner med at du akkurat nå er verdens lykkeligste og storkoser deg med alle tre (hvordan greier du forresten å amme alle sammen ?).

Lykke til videre !

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Gratulerer! Det skiller noen små timer mellom dine tre jenter og vår ICSI gutt. Han står på døra deres om 12-13 år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi (K & H)

Du fortjener både honør og stående applaus etter denne prestasjonen!

Gratulerer!!

Jeg venter en gutt i april\mars, han kommer nok på døra han også :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nsa.

Tusen takk for gratulasjonen.

Nei,jentene har ikke vært i avisa enda,vi har tenkt å ta bilde av de til tirsdag. vet ikke hvor lang tid det tar etter det.

Hvordan går det med deg da??

Går det bra med jenta di? Hun begynner å li stor nå vel??

Vi "snakkes"

Klem TK.

Joda, frøkna vår har nå blitt en bestemt liten jente på 2,3 år.

Det er deilig å være Mamma!

Jeg har ny data og har mistet en del gamle adresser, bl.a din. Du kan godt maile meg hvis du vil.

[email protected]

Føler spent med i avisen fra i morgen da ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt fantastisk å høre - så flott at det endelig lykkes for dere. Dette har dere virkelig fortjent!!! Kos dere med jentene :o))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...