Gå til innhold

Syng og vær glad


shandy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • shandy

    18

  • Lionn

    9

  • Zakk Wylde

    5

  • SierDuDet

    4

Mest aktive i denne tråden

Det er vel ikke noe annet å si til den der enn at det er jævla ondskapsfullt å legge ut akkurat den der på et forum hvor du vet at det sitter folk med angst i hue og ræva, og leser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe annet å si til den der enn at det er jævla ondskapsfullt å legge ut akkurat den der på et forum hvor du vet at det sitter folk med angst i hue og ræva, og leser :)

Næsj, de har vel humor forde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grøss* Ikke min smak!

Syntes du jeg var slem nå?:-)

Æsj, det går så tregt her altså, må vente i ørten sek - før et innlegg åpnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næsj, de har vel humor forde :)

Joa, men jeg tenkte at dersom de kanskje allerede satt å skalv og var redde for noe, så leste de teksten, roet seg helt ned og smilte litt for seg selv, og så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men jeg tenkte at dersom de kanskje allerede satt å skalv og var redde for noe, så leste de teksten, roet seg helt ned og smilte litt for seg selv, og så...

Eller at de var helt borte vekk, og fikk en oppvekker :)

Kunne bare ikke dy meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at de var helt borte vekk, og fikk en oppvekker :)

Kunne bare ikke dy meg.

Ingenting å skamme seg over. Hadde jeg tenkt det ut selv så hadde jeg postet den på psykforumet når jeg fikk den i mail her om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har allerede florert DOL tidligere i dag...

Syntes den passet så bra her - sånn midt på natta, og kanskje i morgen tidlig for dem som ønsker en morgensang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Syntes du jeg var slem nå?:-)

Æsj, det går så tregt her altså, må vente i ørten sek - før et innlegg åpnes.

ADSL ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, her går det på olja lyn i dag.

Skal ikke ADSL alltid gå som et olja lyn?

Det sa han selgeren som prakka det på meg her om dagen. Men han sa også at jeg skulle få det på døra etter 3-4 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ADSL alltid gå som et olja lyn?

Det sa han selgeren som prakka det på meg her om dagen. Men han sa også at jeg skulle få det på døra etter 3-4 dager...

Det gjør det.....om de ikke detter av nett..(Telenor)

Her er det plutselig stopp 4-5 min, så kommer de igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Skal ikke ADSL alltid gå som et olja lyn?

Det sa han selgeren som prakka det på meg her om dagen. Men han sa også at jeg skulle få det på døra etter 3-4 dager...

Tja, det spørs på alle flaskehalsene i nettet. Det er mange og ulike virkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ADSL alltid gå som et olja lyn?

Det sa han selgeren som prakka det på meg her om dagen. Men han sa også at jeg skulle få det på døra etter 3-4 dager...

Jeg har hatt det siden 7 november, og i begynnelsen var det kjapt. Lasting av musikk osv, gikk så det ula, men nå er det opp og ned - mer ned vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det spørs på alle flaskehalsene i nettet. Det er mange og ulike virkninger.

Tydeligvis!

Takk for hyggelig/artig svar på mail forresten. Jeg sender en tilbake når jeg får skrivekløe...Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj, de har vel humor forde :)

kunne kanskje hatt med en bitteliten advarsel?

Jeg sitter her å leser nye innlegg fordi jeg ikke får sove -mista venninna mi i bilkræsj for noen dager siden..

-nå går det nok ennå en stund før jeg får sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tydeligvis!

Takk for hyggelig/artig svar på mail forresten. Jeg sender en tilbake når jeg får skrivekløe...Ok?

Har all verdens tid.

God natt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...