Gå til innhold

Syng og vær glad


shandy

Anbefalte innlegg

Ja ikke sant :)

Tenkte også på å legge denne linken under andre fora med dette som tittel:

Ufrivillige barnløshet: Endelig etter niende forsøk kom resultatet.

Adopsjonsforum: Søker hittegods.

Røykeslutt: Tre dager uten røyk.

Urinveier: Problemer med å tisse?

Eldreforum: Heidi Hauges beste.

He he, morsomt. Etter å ha lest denne tråden hadde jeg trodd du skulle fått mer kjeft :-).

God humor, akkurat ikke over kanten :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • shandy

    18

  • Lionn

    9

  • Zakk Wylde

    5

  • SierDuDet

    4

Mest aktive i denne tråden

He he, morsomt. Etter å ha lest denne tråden hadde jeg trodd du skulle fått mer kjeft :-).

God humor, akkurat ikke over kanten :-).

:-)

Hadde nok fått mer kjeft, hvis jeg hadde lagt linken under "Foreldre-småbarn" med f.eks. overskriften:

Resultatet av hysteriske foreldres oppdragelse.

Tror jeg legger meg snart - natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Hadde nok fått mer kjeft, hvis jeg hadde lagt linken under "Foreldre-småbarn" med f.eks. overskriften:

Resultatet av hysteriske foreldres oppdragelse.

Tror jeg legger meg snart - natta :)

"smil"

Ja; det hadde vært morsomt å sett reaksjonene.

Det var temmelig kjedelig innpå her nå,

men klokka er jo over 3, så kanskje jeg skulle prøvd ett av alternativene jeg skrev i et innlegg forrige helg ? ;-)

"natta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en kommentar.

Så mennesker som er tynne, og spiser lass på lass, kanskje for å gå opp i vekt, uten å lykkes, er anorektikere, og mennesker som har sykdommer og veier 190kg, selv om de spiser normalt, er ikke feite ?

Jeg spiser selv mye, har vel såkallt normalvekt , men du mener altså jeg er feit ?

Jeg mener at det er slik jeg beskrev i de fleste tilfeller. Unntak finner man alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det er slik jeg beskrev i de fleste tilfeller. Unntak finner man alltid.

Ok, så du påstår med dette at stort sett alle som er feite, spiser for mye ?

De som har normalvekt spiser passe?

Og de som er anorektiske spiser for lite ?

Jeg så du hang deg opp i anorektikere, og hang ut en person for å være det,selv om det ikke virket som du har noe grunnlag for å si dette?

Da er kanskje ikke dette forumet riktige plassen , da det sansynligvis er personer her som har dette problemet.

Jeg regner med at du selvfølgelig er blant de som har en perfekt kropp som hverken er feit eller for tynn ?

Men av frykt for at du skal fortsette med å trampe på de som kanskje faktisk har dette problemet her inne på Psykforum, tror jeg ikke at jeg vil fortsette i denne tråden !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så du påstår med dette at stort sett alle som er feite, spiser for mye ?

De som har normalvekt spiser passe?

Og de som er anorektiske spiser for lite ?

Jeg så du hang deg opp i anorektikere, og hang ut en person for å være det,selv om det ikke virket som du har noe grunnlag for å si dette?

Da er kanskje ikke dette forumet riktige plassen , da det sansynligvis er personer her som har dette problemet.

Jeg regner med at du selvfølgelig er blant de som har en perfekt kropp som hverken er feit eller for tynn ?

Men av frykt for at du skal fortsette med å trampe på de som kanskje faktisk har dette problemet her inne på Psykforum, tror jeg ikke at jeg vil fortsette i denne tråden !

"Ok, så du påstår med dette at stort sett alle som er feite, spiser for mye ?" I de fleste tilfeller, ja.

"De som har normalvekt spiser passe?" I de fleste tilfeller, ja.

"Og de som er anorektiske spiser for lite ?" i de fleste tilfeller, ja.

"Jeg regner med at du selvfølgelig er blant de som har en perfekt kropp som hverken er feit eller for tynn ?"

Kroppen min varierer etter hvordan jeg tar vare på den. Spiser ejg for mye blir jeg feit. Spiser jeg passe blir jeg passe. Spiser jeg for lite blir jeg veldig tynn.

Slik er det for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ok, så du påstår med dette at stort sett alle som er feite, spiser for mye ?" I de fleste tilfeller, ja.

"De som har normalvekt spiser passe?" I de fleste tilfeller, ja.

"Og de som er anorektiske spiser for lite ?" i de fleste tilfeller, ja.

"Jeg regner med at du selvfølgelig er blant de som har en perfekt kropp som hverken er feit eller for tynn ?"

Kroppen min varierer etter hvordan jeg tar vare på den. Spiser ejg for mye blir jeg feit. Spiser jeg passe blir jeg passe. Spiser jeg for lite blir jeg veldig tynn.

Slik er det for de fleste.

Vil ikke si du har rett i dette !

Mange blir feite fordi de spiser for mye, men så skal de slanke seg, og spiser for lite, De går ned noe, men som regel ikke veldigt mye. Og når de begynner å spise normalt eller kanskje også for mye, blir de enda feitere enn før. Det er minst like vanlig som det du påstår.

Det er heller ikke unormalt å være tynn, og spise masse, uten å gå opp i vekt. Men disse blir kalt anorektikere, stankelbein m.m. uten at det skal ha noe å si, men stakkars den som får nevnt at noen er litt overvektige.

De som er normale,kan også ofte spise for mye uten at det syntes, så argumenteringen din var dårlig.

Dessuten har du overhode ikke nevnt fysisk aktivitet som kanskje faktisk kunne være løsningen for mange av de som er overvektige.

Og så bruker du anorektiker og stankelbein i tiltalen til andre, selv om du ikke har særlig grunnlag for det. Som gammel Dol`er som av og til var på Dolèrnes hjemmesider for å kikke litt, syntes jeg å huske enkelte bilder der, så hvorfor du uttaler deg på den måten du gjør begriper ikke jeg.

Men det virker jo som om du er av de som prøver å provosere så godt du kan for å spre dine innebygde frustrasjoner ut over andre i mangel av andre måter å avreagere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...