zanee Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Dekker det offentlige, ved noen tilfeller akupunktur behandling i Norge ? Takk ! 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Dersom du har "riktig" diagnose som dekker fysioterapi og fysioterapeuten driver med akupunktur kan du få det dekket. 0 Siter
Gjest jeg er ukjent Skrevet 24. januar 2003 Skrevet 24. januar 2003 Dersom du har "riktig" diagnose som dekker fysioterapi og fysioterapeuten driver med akupunktur kan du få det dekket. Ok,takker for svaret !! 0 Siter
neuni Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 det finst også leger som i tillegg er akupunktører. ei veninne av meg har ein slik ein som fastlege 0 Siter
zanee Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Skrevet 6. februar 2003 det finst også leger som i tillegg er akupunktører. ei veninne av meg har ein slik ein som fastlege Ok,takk for svaret ditt !! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.