Gå til innhold

å velge fødselsdag (langt..)


Gjest cizz

Anbefalte innlegg

Snakk om å gå glipp av poenget, dewey!

Absolutt ikke.

Men når svigermorens kommentar blir imøtegått med vas om når på året det er bra å få barn - da er det litt fjernt.

Sviermorkommentaren har jeg allerede kommentert, som du kanskje har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første så er det ikke det som var relevant i denne tråden..

Men jeg har to født sent på året og en født tidlig vår. og synes det var deilig å kunne være hjemme og amme osv de første kalde månedene,og heller ha en halvtåring som kunne glede seg over å krabbe på gresset osv når sommeren kom. Og de kunne like godt sove i vognen mens vi tok utepils som spedbarnet kunne!

Jada, og jeg vet at dette ikke var temaet, men agapes avsporing var bare så teit at jeg MÅTTE kommentere det:-)

Utepils er godt uansett hvor gamle unga er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke.

Men når svigermorens kommentar blir imøtegått med vas om når på året det er bra å få barn - da er det litt fjernt.

Sviermorkommentaren har jeg allerede kommentert, som du kanskje har sett.

Jeg får vel for ordens skyld ta forbehold om at jeg ikke har fått med meg alt her; noen av disse trådene blir så "rike" at jeg mister oversikten.

Men jeg ser at du synes jeg vaser, er fjern, og har kommet med en "teit avsporing", og da får jeg jo lyst til å replisere med at det ikke er jeg, men du som kjører dette inn på et sidespor. Hele poenget mitt var jo å trøste cizz - blant annet ved å peke på at det egentlig ikke spiller noen rolle når på året barn fødes!

Apropos utepils-sesongen; hos oss begynner den normalt i april/mai. Jeg har termin midt i april. Og jeg har ikke vært kjent for å si neitakk til en utepils i vårsola - men har jeg et omsorgen for et spebarn ligger utepilsen temmelig langt ned på prioriteringslista de første 4-5-6 månedene! Sånn dersom anledningen til utepils var viktig, måtte november / desember vært en fødselsmåned å foretrekke ... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som ikke er Ufb'ere vet faktisk fint lite om prosessen. Hadde det ikke vært fordi jeg har en venninne som er tidligere Ufb'er hadde jeg nok vært like ubetenksom og grønn som svigermora di.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...