Gå til innhold

Helbredende evner el. klarsynte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

De er så få at de ikke eksisterer, hvis de kan bevise sine evner kan de få 1 mill US$ fra randy.org. Ingen har klart å gjenta sine bragder under kontrollerte forhold foran erfarne tryllekunstnere/ illusjonister. Mange hundre har prøvd, ingen har klart det enda.

Gjest jeg er ukjent

De er så få at de ikke eksisterer, hvis de kan bevise sine evner kan de få 1 mill US$ fra randy.org. Ingen har klart å gjenta sine bragder under kontrollerte forhold foran erfarne tryllekunstnere/ illusjonister. Mange hundre har prøvd, ingen har klart det enda.

Var ikke ute etter hva du tror på eller ikke.Om du misforstod..

Ulv I Faarikaal

Var ikke ute etter hva du tror på eller ikke.Om du misforstod..

Slett ikke,

men er det ikke rart at _ingen_ klarer å gjenta sine evner under kontrollerte forhold og vinne 1 mill US$ ?? Ingen har vært i nærheten av det engang.

Veldig mange tjener grovt på sine "evner". Det er synd.

Penger vokser ikke på trær, de vokser på dumme folk.

Sjarlataner kan være så gode skuespilere at du vil ikke tro det, og de utnytter enkle psykologiske og statistiske triks.

Noen utgir seg for søkende på dette forumet og presenterer reklame for slike luringer her. Jeg er temmelig sikker på at luringene selv bruker flere nick og lager falske strenger, altså reklame. Og så kommer jeg og ødelegger :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...