Gå til innhold

Hjelp meg...er dette revmatisk eller hva kan det være??

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Kan NOEN fortelle meg HVORDAN psoriasis ER når man har det i underlivet? Har man da utflod eller noe hvitt belegg,kladdete innvendig? Jeg har i mange år slitt med sopp i underlivet.Og ellers en alvorlig revmatisk diagnose, så mye kortisonbruk o.l.har ikke hjulpet meg med sopp problemet akkurat. Men idag var jeg hos gynekolog forde jeg trodde jeg hadde sopp p.g.a svie,kløe, åpne sår,nedentil og rundt endetarmen.Inne i kjønnsleppene er der masse hvitt belegg med kladder. Legen sa at det var IKKE candidasopp, gav meg DERMOVAT 0,05%krem å tok masse prøver som skulle dyrkes. Hva ser legen når prøvene "dyrkes"? Hvorfor gjør legen det? HVA KAN DETTE VÆRE? Psoriasis virker DET slik? Der er mye psoriasis i familien å vet at en slektning av meg hadde det slik nedentil på grunn av psoriasisen. Men HVA er det OM DET IKKE ER PSORIASIS og IKKE SOPP??? Jeg har blitt testet for kjønnsykdommer for ikke så lenge siden å hadde ikke noe slikt. HJELP meg...VÆR SÅ SNILL Å SVAR. KAN man starte med psoriasis på denne måten? Mulig jeg har det ellers også men da i såfall inne i leddene ikke på huden.,Jeg vil være deg evig takknemlig om du kan svare meg. Noen som HAR psoriasis kan kanskje også svare meg? Ellers ALLE som har noe å bidra med sier jeg TUSEN TAKK TIL.

- ikke undertegnet

- ikke undertegnet

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...