Gå til innhold

Eksem og kløe på overarmer

Anbefalte innlegg

Jeg har fått eksem på overarmene mine og kløe.

Jeg vet ikke om jeg har hatt noe allergi tidligere.

Jeg har prøvd å skifte til sensitive vaskemidler og såper, og i tilegg smurt armene med en aloe vera krem. Men det fungerer ikke og det har bare blitt værre.

I tilegg, og jeg vet ikke om det har noen sammenheng, har jeg siden desember hatt en tørrflekk i nakken som ikke går bort. Denne kom først, men som sagt jeg vet ikke om det er noen sammenheng.

Jeg vet ikke hva det kan være eller hva jeg kan gjøre.

Jeg håper det er noen dær ute som kanskje kjenner igjen symptomene og/eller kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92007-eksem-og-kl%C3%B8e-p%C3%A5-overarmer/
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Fortsetter under...

Solen gir oss hjelp til å fornye huden vår, men denne hjelpen har jeg lest at forsvinner gradvis utover høsten. Dermed er huden din tom for vitaminer ca. til jul en gang. Da må du enten spise flere vitaminer eller ta solarium for å ha en frisk hud.

Selv hadde jeg atopisk eksem som barn, men fikk det først igjen da jeg var 19 år. Huden får tørre flekker og må smøres med kortison.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...