Gå til innhold

Er dette normalt?


Gjest sugarlips

Anbefalte innlegg

Gjest sugarlips

Jeg har bodd alene ganske lenge nå og klart meg igrunnen bra, seksuelt sett. Det holdt stort sett å onanere i dusjen 1 til 2 ganger i uken for å holde lystene under kontroll. Kjæresten min bor på andre siden av landet og syntes litt synd på meg så han kjøpte meg en dildo for noen uker siden.

Nå er jeg rett og slett hekta!!..Kan finne den frem når som helst og ha deilig sex med meg selv...midt på dagen...om morgenen...om kvelden...hender jeg våkner om natten oxo....

Det verste er det at jeg tenker på sex hele dagen, både med meg selv og med kjæresten min og det ser ikke ut til å hjelpe at jeg har orgasme 2-3 ganger om dagen. I tillegg har jeg sexy drømmer om natten.

Mitt spørsmål er: Går det an å bli nymfoman i voksen alder??

Håper på seriøse svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sugarlips

Jeg har bodd alene ganske lenge nå og klart meg igrunnen bra, seksuelt sett. Det holdt stort sett å onanere i dusjen 1 til 2 ganger i uken for å holde lystene under kontroll. Kjæresten min bor på andre siden av landet og syntes litt synd på meg så han kjøpte meg en dildo for noen uker siden.

Nå er jeg rett og slett hekta!!..Kan finne den frem når som helst og ha deilig sex med meg selv...midt på dagen...om morgenen...om kvelden...hender jeg våkner om natten oxo....

Det verste er det at jeg tenker på sex hele dagen, både med meg selv og med kjæresten min og det ser ikke ut til å hjelpe at jeg har orgasme 2-3 ganger om dagen. I tillegg har jeg sexy drømmer om natten.

Mitt spørsmål er: Går det an å bli nymfoman i voksen alder??

Håper på seriøse svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har noe med at hvis du dyrker sexen og har det ofte så vil du ha det ofte, men legger du den siden av deg i ro, så legger den seg til å sove.

Dette er som med trening, jo oftere du trener jo mer vil du trene og omvendt.

Bare kos deg du:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har noe med at hvis du dyrker sexen og har det ofte så vil du ha det ofte, men legger du den siden av deg i ro, så legger den seg til å sove.

Dette er som med trening, jo oftere du trener jo mer vil du trene og omvendt.

Bare kos deg du:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har noe med at hvis du dyrker sexen og har det ofte så vil du ha det ofte, men legger du den siden av deg i ro, så legger den seg til å sove.

Dette er som med trening, jo oftere du trener jo mer vil du trene og omvendt.

Bare kos deg du:-))))

Denne gangen er jeg enig med mrxx, men jeg synest ikke du skal kalle deg nymfoman ,sex er deilig og en deilig orgasme gjør at du gjerne ser frem til å fortest mulig få den neste....og som mrxx sier så sier jeg det samme bare koz deg du:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har noe med at hvis du dyrker sexen og har det ofte så vil du ha det ofte, men legger du den siden av deg i ro, så legger den seg til å sove.

Dette er som med trening, jo oftere du trener jo mer vil du trene og omvendt.

Bare kos deg du:-))))

Denne gangen er jeg enig med mrxx, men jeg synest ikke du skal kalle deg nymfoman ,sex er deilig og en deilig orgasme gjør at du gjerne ser frem til å fortest mulig få den neste....og som mrxx sier så sier jeg det samme bare koz deg du:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har noe med at hvis du dyrker sexen og har det ofte så vil du ha det ofte, men legger du den siden av deg i ro, så legger den seg til å sove.

Dette er som med trening, jo oftere du trener jo mer vil du trene og omvendt.

Bare kos deg du:-))))

Denne gangen er jeg enig med mrxx, men jeg synest ikke du skal kalle deg nymfoman ,sex er deilig og en deilig orgasme gjør at du gjerne ser frem til å fortest mulig få den neste....og som mrxx sier så sier jeg det samme bare koz deg du:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har noe med at hvis du dyrker sexen og har det ofte så vil du ha det ofte, men legger du den siden av deg i ro, så legger den seg til å sove.

Dette er som med trening, jo oftere du trener jo mer vil du trene og omvendt.

Bare kos deg du:-))))

Denne gangen er jeg enig med mrxx, men jeg synest ikke du skal kalle deg nymfoman ,sex er deilig og en deilig orgasme gjør at du gjerne ser frem til å fortest mulig få den neste....og som mrxx sier så sier jeg det samme bare koz deg du:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen er jeg enig med mrxx, men jeg synest ikke du skal kalle deg nymfoman ,sex er deilig og en deilig orgasme gjør at du gjerne ser frem til å fortest mulig få den neste....og som mrxx sier så sier jeg det samme bare koz deg du:-D

OOOOOiiiiii så hissig at jeg kom 2 ganger gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen er jeg enig med mrxx, men jeg synest ikke du skal kalle deg nymfoman ,sex er deilig og en deilig orgasme gjør at du gjerne ser frem til å fortest mulig få den neste....og som mrxx sier så sier jeg det samme bare koz deg du:-D

OOOOOiiiiii så hissig at jeg kom 2 ganger gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Dette begrepet nymofan er vanskelig å få helt tak i. At du er hekta på en dildo og går ellers rundt nærmest hele dagen og er seksuelt tent kunne jo kalles en form for nymfomani.

Jeg regner imidlertid med at det dreier seg om noe forbigående. Når det har gått en stund og du har fått nok vil dusannsynligvis roe degned.

Ellers er å si at sånn nærmest tvangsmessig seksuell utfoldelse kan ha sammenheng med at man ikke har det så bra her i livet, at man e rensom, kjeder seg, føler tristhet osv.

Hvordan er det med deg bortsett fra sexen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Dette begrepet nymofan er vanskelig å få helt tak i. At du er hekta på en dildo og går ellers rundt nærmest hele dagen og er seksuelt tent kunne jo kalles en form for nymfomani.

Jeg regner imidlertid med at det dreier seg om noe forbigående. Når det har gått en stund og du har fått nok vil dusannsynligvis roe degned.

Ellers er å si at sånn nærmest tvangsmessig seksuell utfoldelse kan ha sammenheng med at man ikke har det så bra her i livet, at man e rensom, kjeder seg, føler tristhet osv.

Hvordan er det med deg bortsett fra sexen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Biggus Dickus

Nei, du er ikke nymfoman, lille venn:-))))

Men jeg skulle ønske jeg kunne være hos deg litt oftere:-))))

I mellomtiden får du kose deg med dildoen:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Biggus Dickus

Nei, du er ikke nymfoman, lille venn:-))))

Men jeg skulle ønske jeg kunne være hos deg litt oftere:-))))

I mellomtiden får du kose deg med dildoen:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tillitti

Jeg hadde også en slik periode rett etter at jeg hadde fått min første dilldo, gikk å gjemte mei for typen alle veier hjemme, det gikk over etter ei stund, nå bruker vi den som en del av sammleie, å det er enda bedre. det er ikke en sykdom, det er nyttelse, an easy way to haven :-)

fortsett med god sammvittighet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tillitti

Jeg hadde også en slik periode rett etter at jeg hadde fått min første dilldo, gikk å gjemte mei for typen alle veier hjemme, det gikk over etter ei stund, nå bruker vi den som en del av sammleie, å det er enda bedre. det er ikke en sykdom, det er nyttelse, an easy way to haven :-)

fortsett med god sammvittighet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...