Gå til innhold

Er dette normalt?


Gjest sugarlips

Anbefalte innlegg

Gjest sugarlips

Dette begrepet nymofan er vanskelig å få helt tak i. At du er hekta på en dildo og går ellers rundt nærmest hele dagen og er seksuelt tent kunne jo kalles en form for nymfomani.

Jeg regner imidlertid med at det dreier seg om noe forbigående. Når det har gått en stund og du har fått nok vil dusannsynligvis roe degned.

Ellers er å si at sånn nærmest tvangsmessig seksuell utfoldelse kan ha sammenheng med at man ikke har det så bra her i livet, at man e rensom, kjeder seg, føler tristhet osv.

Hvordan er det med deg bortsett fra sexen ?

Takk doktor!

Det var akkurat det jeg lurte på, at noe var galt ellers! Jeg har det ikke så greit reint privat nei, savner kjæresten min og føler vel at dette er en rein tvangsimpuls i forhold til det.

Hadde jeg hatt han boende her hos meg hadde jeg vel hatt et mer naturlig forhold til sex. Selv etter orgasme føler jeg meg kåt og trangen til nærhet blir bare sterkere.

Føler meg tom og tilfredstillelsen er bare en bekreftelse på at jeg er ensom.

Takker for svar og selvinnsikten.-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sugarlips

Dette begrepet nymofan er vanskelig å få helt tak i. At du er hekta på en dildo og går ellers rundt nærmest hele dagen og er seksuelt tent kunne jo kalles en form for nymfomani.

Jeg regner imidlertid med at det dreier seg om noe forbigående. Når det har gått en stund og du har fått nok vil dusannsynligvis roe degned.

Ellers er å si at sånn nærmest tvangsmessig seksuell utfoldelse kan ha sammenheng med at man ikke har det så bra her i livet, at man e rensom, kjeder seg, føler tristhet osv.

Hvordan er det med deg bortsett fra sexen ?

Takk doktor!

Det var akkurat det jeg lurte på, at noe var galt ellers! Jeg har det ikke så greit reint privat nei, savner kjæresten min og føler vel at dette er en rein tvangsimpuls i forhold til det.

Hadde jeg hatt han boende her hos meg hadde jeg vel hatt et mer naturlig forhold til sex. Selv etter orgasme føler jeg meg kåt og trangen til nærhet blir bare sterkere.

Føler meg tom og tilfredstillelsen er bare en bekreftelse på at jeg er ensom.

Takker for svar og selvinnsikten.-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sugarlips

Nei, du er ikke nymfoman, lille venn:-))))

Men jeg skulle ønske jeg kunne være hos deg litt oftere:-))))

I mellomtiden får du kose deg med dildoen:-)))

Jammen vennen....jeg savner deg bare enda mer..

Tror jeg får følge rådet til mrxx...og bli litt mer avslepen igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sugarlips

Nei, du er ikke nymfoman, lille venn:-))))

Men jeg skulle ønske jeg kunne være hos deg litt oftere:-))))

I mellomtiden får du kose deg med dildoen:-)))

Jammen vennen....jeg savner deg bare enda mer..

Tror jeg får følge rådet til mrxx...og bli litt mer avslepen igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest biggus magnus

Jammen vennen....jeg savner deg bare enda mer..

Tror jeg får følge rådet til mrxx...og bli litt mer avslepen igjen....

Ikke gjør nå det, bare tenk på hva typen din har å glede seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest biggus magnus

Jammen vennen....jeg savner deg bare enda mer..

Tror jeg får følge rådet til mrxx...og bli litt mer avslepen igjen....

Ikke gjør nå det, bare tenk på hva typen din har å glede seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...