Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har en revmatisk sykdom som er alvorlig en av spondylarthropatiene/betennelsessykdom. Så har jeg slitt i årevis med sopp iallefall trodde jeg det...brukt masse Diflucan å alt som finnes av legemidler mot sopp,gynekologer har bare sett på de hvite kladdene som har kommet ut å sagt "SOPP". Ferdig med det! Men jeg har aldri blitt bra av soppmidlene, nå har jeg vært på sykehuset hos en spesialist, men sitter fremdeles som et SPØRSMÅLSTEGN!!! Det var sterk eksem....sa han??? HVA kommer slikt av da, fikk ikke noe savr på dette kan DU svare meg? Jeg spurte OM det kunne være psoriasis,da flere i familien har det,å min sykdom er relatert til det. DET "trodde han ikke"!!!! For da ville jeg sannsynligvis hatt utslett utenpå huden andre steder også....HVA med den typen psoriasis som ER INNVENDIG DA??? De hvite klumpene/kladdene som har kommet ut av sjeden som alle har sagt var sopp VAR døde hudceller sa han!!! HVORFOR DET DA....lurer jeg på? FÅR alle døde hudceller i kladder/klumper utav sjeden? Jeg har brukt en krem som jeg fikk av han i 2 uker : DERMOVAT 0,05%-Ekstra sterk steroid står det på kremen.Det har tatt bort nesten all kløen,å sårene er borte,men skulle bruke denne kremen i 4 uker til hver kveld. Det er jo en sterk kortisonkrem, kan dette være bra da....??? Får man sopp av kremen som man kan få av vanlig kortison? Jeg håper at DU som VET noe om dette vil være så snill å svare meg. Tusen takk for fine spalter her på Doktor Online. - ikke undertegnet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92372-jeg-har-slitt-i-%C3%A5revis-v%C3%A6r-snill-%C3%A5-hjelp-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.