Gå til innhold

NHD tilbake !


Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Anbefalte innlegg

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Hei alle sammen.

Vi har i samarbeid med Nils Håvard Dahl og Rådet for Psykisk Helse fått stablet på beina videre svartjeneste i Forum for Psykiatri.

Vel vitende om hvor populært, og ikke minst viktig, brukerene finner dette forumet - er vi veldig glade for at samarbeidet med Nils Håvard fortsetter. Vi takker også Rådet for Psykisk Helse for stor velvilje.

Med glad hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • shandy

    7

  • rodell

    2

  • neuni

    2

  • Singularity

    1

Mest aktive i denne tråden

Synes det er glimrende at dette tilbudet fortsetter. Det er til stor, stor nytte for mange brukere. Dessuten er NHD en artig fyr med humor oppi alvoret, jeg leser av og til svarene hans.

Heia DoktorOnline og velkommen tilbake til NHD! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistenker at han gjorde det bare for å nøre opp under egoet ved å få folk til å gråte blod utover sidene ;o) Som Zappa sa da Elvis døde: "nice carreer move" *s* Velkommen tilbake da NHD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jiiihaaaaa! :))

*smile fornøyd, puste letta ut, hæla i taket, tenna i tapetet, hue under armen og armen i bind, intet sete tørt, osv*

velkommen tilbake, nhd!

bra jobba, dol og rådet!

:)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ompalompa

Hurra nå ble jeg glad, velkommen tilbake NHD. Godt jobba både av Dol. Rådet for Psykisk helse og NHD.

Nå får vi håpe at NHD har beholdt snerten i svarene sine. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trebarnsmamma

Det tror jeg er noe av det klokeste som er blitt gjort her på DOL.

Trenger sånne som NHD - en fornuftig og morsom kar :-)

Fornuftig og morsom???

Jeg har lest svært mange svært usakelige innlegg fra ham. Nå seinest på UFB-sidene. Når det gjelder hans faglige perspektiv, synes jeg det ofte virker tvilsomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig og morsom???

Jeg har lest svært mange svært usakelige innlegg fra ham. Nå seinest på UFB-sidene. Når det gjelder hans faglige perspektiv, synes jeg det ofte virker tvilsomt....

høh...det forteller vel berre at det er vanskeligere å snakke til mødre/vordende mødre enn til psykiatriske pasienter.......

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig og morsom???

Jeg har lest svært mange svært usakelige innlegg fra ham. Nå seinest på UFB-sidene. Når det gjelder hans faglige perspektiv, synes jeg det ofte virker tvilsomt....

Fordi han mener noe annet enn deg da formoder jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig og morsom???

Jeg har lest svært mange svært usakelige innlegg fra ham. Nå seinest på UFB-sidene. Når det gjelder hans faglige perspektiv, synes jeg det ofte virker tvilsomt....

Jeg hadde nå ikke akkurat tenkt å få igang en diskusjon, men sa kun min egen mening om NHD. Du har selvsagt rett til å mene hva du vil, men for den store hopen tror jeg det er til stor nytte at han er på DOL.

Forresten er det sunt med litt humor. Greier man ikke å ha det oppi vanskelige situasjoner, har man tapt.

Jo jeg syntes NHD er en fornuftig fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig og morsom???

Jeg har lest svært mange svært usakelige innlegg fra ham. Nå seinest på UFB-sidene. Når det gjelder hans faglige perspektiv, synes jeg det ofte virker tvilsomt....

"Jeg har lest svært mange svært usakelige innlegg fra ham. Nå seinest på UFB-sidene"

Javel? Vis meg linken til det du mener er usakelig da, så får jeg se om jeg mener det samme. Kan ikke begynne å rote igjennom hele det forumet der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...