Gå til innhold

NHD tilbake !


Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • shandy

    7

  • rodell

    2

  • neuni

    2

  • Singularity

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest trebarnsmamma

Om det er ønskelig, skal jeg gjerne argumentere for mitt standpunkt.

Ja. Jeg synes du skulle argumentere for din unyanserte og fordomsfulle kommentar som flere reagerte på. Men gjør det på UFB-forum, hvor probelmstillingen kom opp og hører hjemme.

For ordens skyld: jeg hører (naturligvis) ikke til der og føler meg ikke tråkket på tærne. Jeg ble bare sjokkert over at en fagperson kunne komme med en slik kommentar. Forøvrig er jeg selv ikke interessert i å delta i en debatt om egnethetsvurdering av UFB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Callendium

Om det er ønskelig, skal jeg gjerne argumentere for mitt standpunkt.

Ja takk, jeg vil gjerne høre NHD's argumentasjon for hva han mente om dette innlegget.

Det var jo veldig kort. Jeg reagerte på innholdet jeg også, selv om jeg ikke er noen UFB'er.

Kanskje misforsto jeg det, selv om jeg ikke var følelsesmessig indisponert slik enkelte på UFB kanskje er.

Min mening er isåfall at det måtte være mye mer å vinne på å egnethetsvurdere alle andre enn UFB'erne. Det er sannsynligvis ikke mulig, men iallefall ville det være mye viktigere, og spare mer lidelse, for samfunnet om en konsentrerte seg like mye om å lære folk å oppdra barn som de bruker på kjøreopplæring for bil. Faktisk så skulle det være slik at alle som ønsket barn (eller ble gravide) _måtte_ igjennom et undervisningsopplegg.

Helt 'høl i huet' at hvem som helst, voldelige, incestiøse, pedofile, de sykeste av de psykiatriske pasientene, folk som er utgamle før ungene deres er ute av bleiene, at alle disse kan få ansvaret for oppveksten til et lite barns liv bare ved å gjennomføre et samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mia-veronica

Jippi! Jaaaaaaa......så flott. Veldig god nyhet. Håper det bare ikke er for en kort stund. Synes vi burde maile til rådet for psyk. helse og takke dem, for at de ombestemte seg. For som NHD sa så sleit de visst med økonomien.

Uansett.....ønsker deg velkommen tilbake Nils Håvard.

*smile*

Mvh.

Er så glad du er tilbake NHD! Du har gjort en veldig god jobb her inne! Velkommen åter! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...