Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nervøsrettsomdeter

Det som hjelper meg er at jeg tenker på alle i salen uten klær, Og da er det ikke meg som bør stå der med dårlig selvtillit. Dessuten er det meg som vet best det jeg skal snakke om....

Jeg har jobbet mye med denne biten da jeg stadig i jobbsammenheng må "Tale" til forsamlinger. Har prøvd pusteteknikk med at jeg trekker pusten dypt inn og holder den inne litt lenger enn normalt. Da er man ikke helt skjelven når man skal prate. Lykke til og stå på.... HUSK -DU VET BEST.

• 2 uker senere...

Det mest effektive jeg har vært borti på dette feltet, er NLP Coaching. Der kan du få en helt ny selvtilitt etter en eller to konsultasjoner med en Coach.. Anbefales! Søk om NLP (Neuro lingvistisk programming) på nettet. Det finnes mange som driver med det i Norge.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...