Gå til innhold

Noni juce

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Prøvde i flere måneder uten annen virkning enn at jeg hadde mindre penger å rutte med!

Siden alle de andre her i småbyen som brukte middelet for en tre års tid siden også har sluttet med det, så går jeg utifra at det var lite virksomt for dem også. Ingen slutter med noe som er en mirakelkur og gir deg et nytt liv. Men det var ikke Noni (ikke det heller), derfor gikk folk over til neste mirakelkur.

Det siste folk prøver ut er veld ette Medis-greiene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92817-noni-juce/#findComment-514405
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Prøvde i flere måneder uten annen virkning enn at jeg hadde mindre penger å rutte med!

Siden alle de andre her i småbyen som brukte middelet for en tre års tid siden også har sluttet med det, så går jeg utifra at det var lite virksomt for dem også. Ingen slutter med noe som er en mirakelkur og gir deg et nytt liv. Men det var ikke Noni (ikke det heller), derfor gikk folk over til neste mirakelkur.

Det siste folk prøver ut er veld ette Medis-greiene?

Faktisk det eneste som noengang har hjulpet meg mot energiløshet er Green Magma. Brukte det lenge, men det blir jo som alt annet dyrt i lengden. Sluttet derfor til slutt. Men nå må jeg snart ta et tak igjen kjenner jeg.

Ginseng har ikke virket på meg.

Prøvde noe DHEA-greier som jeg importerte fra Sverige (markedsført i ukeblad av Wenche Myhre). Virket heller ikke. Vita Biosa skulle også være supereffektivt. Virket heller ikke på meg.

DET er problemet. Vi har alle forskjellige kropper, derfor er det forskjellige ting som virker. En må prøve seg fram. Det blir fort dyrt. Veldig dyrt.

Men når legene ikke kan hjelpe så må en jo prøve noe annet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92817-noni-juce/#findComment-514412
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Foreslår at du heller tar deg en tur til legen og får sjekket litt av hvert av blodverdier. Årsaken til at du føler deg trett og slapp kan være så mangt, jernmangel, blodprosent, stoffskifte etc.

Noni juice er jeg _svært_ skeptisk til. Jeg blir fra tid til annen oppringt av folk som vil selge meg både det ene og det andre av "vidunderkurer" fordi jeg åpent har stått frem med min sykdom. Denne juicen kunne helbrede alt fra forkjølelse til kreft fikk jeg vite, og det var mer enn nok til at alle varselbjeller ringte i hodet på meg.

Nei, bruk heller de pengene på å komme deg til legen for en skikkelig undersøkelse, du!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92817-noni-juce/#findComment-528838
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...