Gå til innhold

Hva med en doler på døra?

Anbefalte innlegg

Jeg har forstått såpass som at mange hegner veldig om privatlivet sitt her. For min del så er jeg kanskje litt for åpen? Ihvertfall har jeg ikke hatt så veldig store betenkeligheter med avsløre hvem jeg er, så lenge folk virker nogenlunde normale. For det gjør jo de fleste:-) Men samtidig har jo enkelte her inne opplevd blant annet telefonterror, og hvem veit hva mer.

Jeg spør, for jeg fikk en litt merkelig telefonsamtale her om dagen, og mens jeg prata med denne personen slo det meg at det kanskje var en doler jeg hadde på tråden. Nå er jo jeg para selvfølgelig, men likavel:-) Men det skjedde jo ingenting gæærnt, og etterpå har jeg jo hatt stor glede av det, siden vi fortsatte kontakten, med diverse grisete smser;-O

Hva med en doler på døra da? Si det var en du aldri hadde møtt, men som du føler du kjenner ganske brukbart. Jeg trur faktisk jeg mest av alt hadde syntes det var interessant. Litt avhengig av hvem selvfølgelig:-) Ihvertfall, så lenge det ikke var noen med balltre og brekkjern, så trur jeg jeg skulle tatt godt imot vedkommende. Men så er jo jeg dum og godtruande da:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92953-hva-med-en-doler-p%C3%A5-d%C3%B8ra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet heller ikke hvem du er, men jeg og har hatt en doler på døra som du sa. En veldig trivelig en! :0) Som nå er blitt koselig kaffevenninde på et sted i byen her.

Som forøvrig akkurat har fått seg type og tydeligvis ikke beveger seg lengre en til badet for å dusje...he he he

Jeg er også en godtroende fjott og har delt ut navnet mitt i hytt og gevær, uten at dette har bydd på noe større problemer enn sex. Men jeg registrerer jo også at enkelte åpenbart har fått svi pga sin åpenhet.

Nå tror jeg uansett at du og jeg er for store til at noen tør å fucke med oss, assa, så jeg er ikke så veldig redd.

Dog har det dukket opp mange gærninger her det siste året, så jeg ville nok nå vært noe mer skeptisk til å dele ut navn og nummer, all den tid fastlegene herjer dol.

for meg er dette temmelig greit, ettersom eg sjelden tar telefonen hvis eg ikkje kjenner nummeret, og aldri svarer på dørtelefonen dersom eg ikkje venter besøk. (i tillegg står ikkje mitt navn på ringeklokka).

(det er forøvrig ingenting av dette som har med redsel for å bli oppsøkt av skumle mennesker å gjere - berre at eg har ein viss grad av telefonskrekk, pluss at eg ikkje liker å bli invadert - hverken av kjente eller ukjente - når eg er heime hos meg sjølv.)

eg har/har hatt kontakt med mange dolere, men det er ikkje alle som f.eks veit kor eg bor. eg er ikkje redd for å være åpen om meg sjølv på nett, men eg sørger for å ha muligheten til å begrense kor nært eg vil ha folk.

eg kan nok sikkert betegnes som ein smule naiv i min tilnærming til folk på nett iblant, men eg har ikkje vært uheldig så langt, og passer på å lytte til magefølelsen og ikkje være -fullstendig- tankeløs. :)

noko anna er at eg ikkje ønsker å la nokon begrense meg og min frihet. eg har hatt ein og annan uhyggelig opplevelse i byen (som ikkje har hatt med internettkontakter å gjere), og tendensen til å bli redd for å gå ut gjorde meg rasende, eg nekter å la meg bli skremt til å ikkje gjere som eg vil.

så ein viss grad av "naivitet" ønsker eg å ha. slik eg er som person, må eg ha muligheten til å være litt impulsiv i min kontakt med omverdenen. og - det kan betale seg, det - eg traff jo kjæresten min slik, ved eit reint innfall der eg inviterte meg sjølv med ut på byen med han uten å ha møtt han før. :)))

Annonse

Hadde sikkert bare vært hyggelig... Tror jeg...

Lurer på hvordan Mislykket er da, men det er vel ikke store muligheter for å treffe på ham utenfor venterommet hos fastlegen...

Men jeg ville alikavell ikke lagt ut navn og nr. her på DOL.

Venlig hilsen

Gjest Braskeidf.

Lurer på hvordan Mislykket er da, men det er vel ikke store muligheter for å treffe på ham utenfor venterommet hos fastlegen...

Venlig hilsen

.......men det er vel ikke store muligheter for å treffe på ham utenfor venterommet hos _psykiateren_ mente du vel....*latterbrøl* Han er jo klin gærn,såvidt jeg har fått med meg!

.......men det er vel ikke store muligheter for å treffe på ham utenfor venterommet hos _psykiateren_ mente du vel....*latterbrøl* Han er jo klin gærn,såvidt jeg har fått med meg!

Vet ikke hva han er, men han er i allefall glad i legen sin...

Venlig hilsen

Venlig hilsen

*ler* av 2.avsnitt - lurer på hvordan han er, ja...

Annonse

Jeg er også en godtroende fjott og har delt ut navnet mitt i hytt og gevær, uten at dette har bydd på noe større problemer enn sex. Men jeg registrerer jo også at enkelte åpenbart har fått svi pga sin åpenhet.

Nå tror jeg uansett at du og jeg er for store til at noen tør å fucke med oss, assa, så jeg er ikke så veldig redd.

Dog har det dukket opp mange gærninger her det siste året, så jeg ville nok nå vært noe mer skeptisk til å dele ut navn og nummer, all den tid fastlegene herjer dol.

*ler*

;o)

Jeg vet heller ikke hvem du er, men jeg og har hatt en doler på døra som du sa. En veldig trivelig en! :0) Som nå er blitt koselig kaffevenninde på et sted i byen her.

Som forøvrig akkurat har fått seg type og tydeligvis ikke beveger seg lengre en til badet for å dusje...he he he

....du da ;-)

Ja, de som skulle føkka med sku jaggu ha vært svære. *grynt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...