Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Dødsdømte Charles Laverne Singleton er sinnssyk. I går bestemte en domstol at han skal tvangsmedisineres for å bli frisk nok til å henrettes. Foreløpig er han for syk til å dø.

I 23 år nå har Charles Laverne Singleton (44) sittet på dødscelle i Arkansas, USA. Han er ifølge legene psykotisk. Han tror fengselsveggene er besatt av djevelen. Han påstår også at fengselslegen har plantet et eller annet inn i øret hans. Han vil drepe president Bush og dessuten legen som tvinger i ham medisin."

Kilde: http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/02/11/361279.html

Det ligger sikkert en slags logikk bak der, men... ...eh... *kremt*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92988-skal-bli-frisk-nok-til-%C3%A5-d%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Brandybx

Alternativt kunne man jo slutte å drepe folk....

Med vennlig hilsen

Hvorfor det?

Visse personer er det en stor fordel og bli kvitt(satt på spissen)!

Jeg kunne godt tenkt meg dødsstraff for pedofile som begår grove overgrep på barn foreksempel,hadde vært en befrielse og bli kvitt mest mulig av svineriet(som peddoene jo er!).

Gjest petimeteret

Litt for tidlig og starte helga eller hva?

...jo det har du rett i! Huffda! Men så var det lægens anbefaling da, om et glass om dagen...

*ro ro til fiskeskjær*

Men vi hadde forsinket morsdagsfeiring i dag da, med svinesteik og rosenkål, siden vi krangla på søndag. Så da ble det et glass rødvin til middag, og et til sjokoladebiten etterpå.

Nemlig! :-)

Det er mulig jeg har dårlig humor, men jeg måtte bare le når jeg leste innlegget ditt.

Jeg tar en råsjans og gjetter på at den psykotiske mannen sitter i et amerikansk fengsel :)

Hei,

Selvsagt. Hvilket annet land har fengsler med vegger som er besatt av djevelen! *S*

Med vennlig hilsen

Hvorfor det?

Visse personer er det en stor fordel og bli kvitt(satt på spissen)!

Jeg kunne godt tenkt meg dødsstraff for pedofile som begår grove overgrep på barn foreksempel,hadde vært en befrielse og bli kvitt mest mulig av svineriet(som peddoene jo er!).

Så du mener at vi skal drepe for å vise at folk ikke skal drepe?

?

Med vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...