Gå til innhold

Ville dere flydd fra Heathrow til uka?

Anbefalte innlegg

Gjest Helsikes krigshissere!

Hørte på nyhetene at det er militærbevoktning på Heathrow og frykt for rakettangrep på fly som tar av og lander. Jeg og småbarna mine skal fly fra Heathrow tirsdag...av gårde til 3 ukers besøk hos venner i langt sør i Afrika. Skal jeg la krigsangsten ødelegge turen for oss og avlyse - eller la det stå til? Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93073-ville-dere-flydd-fra-heathrow-til-uka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje jeg hadde vært pysete nok til å utsette turen. Er egentlig glad for at jeg ikke står oppe i den problemstillinga.

Jeg ville fløyet. Det sier jeg fordi jeg har fløyet med ungene mine (da de var små også) f.eks. da det var så mye IRA-bombing på Heathrow, også andre ganger når slikt har truet. Jeg er vel litt fatalistisk slik. Men om krig virkelig bryter ut, SÅ ville jeg ikke fly. Da får du igjen pengene dine fra flyselskapet også, om du blir hjemme. Foreløpig er det bare en ytterst spent situasjon.Det er MIN mening, da.

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Jeg ville reist!

Jeg fløy rett etter 11. september. Hadde til og med bombetrussel underveis. Men dem var det jo en del av i den tiden.

Vi må nok forholde oss til et mye tøffere klima når det gjelder terror og krig. En kan jo velge å sitte hjemme i stua

og håpe at det ikke skjer noe der. Men så kjedelig da!

Det er mye farligere å sette seg i bilen og kjøre til nærmeste by eller tettsted enn det er å fly til utlandet.

Men garantier har ingen!

Hei,

Med tanke på hvem du bor med, vil jeg påstå at hvis du er redd for terrorist-angrep, ville jeg definitivt foretrukket Heathrow hvis jeg var deg! ;-)

Med vennlig hilsen

Hva mente du med det? mente du at jeg skulle være redd for mannen min, eller no sånt? Jeg trodde bedre om deg, Sør.

Annonse

Hva mente du med det? mente du at jeg skulle være redd for mannen min, eller no sånt? Jeg trodde bedre om deg, Sør.

Hei Flisa,

Selvsagt ikke!

Jeg fleipet med at siden din mann er heller ...eh.. "profilert" på DOL og andre steder, så var hjemmet deres trolig et terror-mål for internasjonale terroristorganisasjoner! ;-)

Med vennlig hilsen

Hei Flisa,

Selvsagt ikke!

Jeg fleipet med at siden din mann er heller ...eh.. "profilert" på DOL og andre steder, så var hjemmet deres trolig et terror-mål for internasjonale terroristorganisasjoner! ;-)

Med vennlig hilsen

*puster lettet ut* - - Ja, det er jo sant :)

De liker'n visst ikke! :-)

Men, de som har tatt sjansen og kommet helt inni stua, de har da jaggu hatt det trivelig - selv om debatten har vært høylydt og spennende *s*

Ta deg en tur da vel!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...