Gå til innhold

Broene i Madison County

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en så trist film at jeg ikke klarer å se den mange ganger...*s*

Jeg vurderer å lese boka, den skal være enda bedre. Men antakelig like trist.

Boken er fæl ! Uvanlig det der, at filmen er bedre enn boken, men det gjelder i dette tilfellet. En elendig bok, men en riktig bra film.

Annonse

Og jeg er dypt og inderlig uenig. Tigertrollet - du får si hva du synes når du er ferdig med den. Det går ihvertfall fort å lese den.

DER er vi ihvertfall enige. Tror ikke jeg brukte mer enn en dag på den. :o) Men hvis Tigertrollet likte filmen, liker hun sikkert boka og, tror jeg. Får høre hva hun har og si når hun er ferdig med den. :o)

Hei du! Hvor har det blitt av din kusine? Hun har jo ikke vært her på evigheter, har heller ikke hørt fra henne...

Hei!

Hun er ikke her inne lengre, gikk vel lei. Er en stund siden jeg pratet med henne, for MSN har forsvunnet i pc'en her på en eller annen måte...laster den ned, men ikonet forsvinner og jeg finner det ikke igjen...derfor har jeg ikke pratet med henne på lenge.

Men hun har det fint, det var det siste jeg hørte etter julemailing :-)

hilsen

Gjest ChiengMai

Boken er fæl ! Uvanlig det der, at filmen er bedre enn boken, men det gjelder i dette tilfellet. En elendig bok, men en riktig bra film.

Boka er flott, det er mange ting som er bedre beskrevet i boka enn på filmen. Har lest den både på engelsk og norsk, og sett filmen mange ganger.

Jeg er fortsatt opprørt over at Francesca ble værende... :-D

Annonse

Gjest ChiengMai

Kan dere bli enige?? Én sier den var dårlig og én sier den var bra?? Grmf. Jeg leser den. Basta! :-)

Liker du filmen kommer du til å _elske_ boka! Det er svært viktige elementer i brevene fra Robert Kincaid til Francesca som ikke kommer godt nok frem i filmen. Det finnes kun en vakrere bok om tvillingsjeler enn denne, og det er "The Bridge Across Forever" av Richard Bach.

Gjest ChiengMai

«It's clear to me now that I have been moving towards you and you towards me for a long time. Though neither of us was aware of the other before we met, there was a kind of mindless certainty humming blithely along beneath our ignorance that ensured we would come together. Like two solitary birds flying the great prairies by celestial reckoning, all of these years and lifetimes we have been moving towards one another.»

(Robert Kincaid in his first letter to Francesca)

:-)

Liker du filmen kommer du til å _elske_ boka! Det er svært viktige elementer i brevene fra Robert Kincaid til Francesca som ikke kommer godt nok frem i filmen. Det finnes kun en vakrere bok om tvillingsjeler enn denne, og det er "The Bridge Across Forever" av Richard Bach.

*noterer*

Gjest ChiengMai

*noterer*

Hvis det er boka til Richard Bach du noterer deg, så vær obs på at den ikke er utgitt på norsk. Men usigelig vakker, det er den.

Noen gang lest Jonathan Livingston Seagull av samme forfatter? (Den norske utgaven heter visst Måken Jonathan)

Hvis det er boka til Richard Bach du noterer deg, så vær obs på at den ikke er utgitt på norsk. Men usigelig vakker, det er den.

Noen gang lest Jonathan Livingston Seagull av samme forfatter? (Den norske utgaven heter visst Måken Jonathan)

Ja, det var boka til Bach jeg noterte meg. Nå har jeg notert nr 2 også. Takk for det:-)

Har lest så mye krim i det siste at jeg trenger noe annet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...