Gå til innhold

FU: Er du en ekspert? Jeg er ..(litt flau)

Anbefalte innlegg

Gjest Aandily

Ehehe, prøv denne:

http://www.dinside.no/php/art_spor.php?id=1138&aid=32712

Ekspert

du fikk 11 av totalt 15 poeng

Dette er mektig imponerende; du er en danskebåtekspert uten sidestykke. Du har nok tatt vannveien til Danmark mer enn én gang. Gratulerer, gratulerer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93293-fu-er-du-en-ekspert-jeg-er-litt-flau/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja ...

du fikk 8 av totalt 15 poeng

Du har definitivt tatt danskebåten, men du er langt fra noen ekspert på området. Kan vi foreslå at du tar en dram mindre og heller ser deg litt rundt om bord neste gang du tar danskebåten? Det er ikke langt igjen til eliten av danskebåtturister.

Nå er det jo ikke mer enn et par uker siden jeg var på danskebåten da ..... :-)

Tja ...

du fikk 6 av totalt 15 poeng

Du har definitivt tatt danskebåten, men du er langt fra noen ekspert på området. Kan vi foreslå at du tar en dram mindre og heller ser deg litt rundt om bord neste gang du tar danskebåten? Det er ikke langt igjen til eliten av danskebåtturister.

du fikk 9 av totalt 15 poeng

Annonse

Tja ...

du fikk 7 av totalt 15 poeng

Annonse

jeg har vondt inni meg, problemer med å se meg selv i speilet, er ikke dette utfallet jeg regnet med, er ikke bra for en som er halvveis til 50... *snufs*

"Ekspert

du fikk 12 av totalt 15 poeng

Dette er mektig imponerende; du er en danskebåtekspert uten sidestykke. Du har nok tatt vannveien til Danmark mer enn én gang. Gratulerer, gratulerer!"

Gjest ChiengMai

9 av 15, ikke verst til å være ren tipping på 14 av spørsmålene ....

Noksagt

du fikk 3 av totalt 15 poeng

Dette er rett og slett begredelige greier. Vet du egentlig hvordan en passasjerferge ser ut? Kryss fingrene og ta testen en gang til.

Kanskje ikke så rart, jeg har aldri reist med danskebåten (og jeg er tydeligvis ikke særlig flik til å gjette heller).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...