Gjest dimi Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 JAh! Så det så! Hvorfor har jeg ikke oppdaga det før akkurat nå? Fordi jeg skal NED 5 kg? Faen! 0 Siter
Gjest Tine84 Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Høres kjent ut.. Men selv om man skal ned noen kg så er det lov å belønne seg én gang i uka. Jeg tror du kan ta en Troika i morgen... det skal jeg... 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Høres kjent ut.. Men selv om man skal ned noen kg så er det lov å belønne seg én gang i uka. Jeg tror du kan ta en Troika i morgen... det skal jeg... Troika spises som knekkebrød i dag 0 Siter
Gjest runde Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Troika spises som knekkebrød i dag Du spiser vel ikke like mange?? )) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Du spiser vel ikke like mange?? )) He, he - Troika kjøpes bare i 2 pk. Tør bare kjøpe en sånn pakke i gangen Kanskje jeg skal prøve å spise meg lei av Troika? Ja, ja , da begynner jeg vel bare å spise en annen sjokkis istedet for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.