Gå til innhold

Sai Baba, program på NRK2 nå, en sjarlatan uten hemninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så det her forleden på en annen kanal og må si jeg undres kraftig over at folk går på det der. Legger de fornuften igjen hjemme når de er der? At han skal få operere fritt med å lure folk på den måten og boltre seg seksuelt med unggutter synes jeg er helt forkastelig! Hvorfor gjør ikke myndighetene noe? Han har kanskje såpass god kontakt med dem at ingenting skjer og han kan få fortsette mishandlingen av barna?

Ble helt kvalm, jeg! :-(

Jeg hadde litt innsikt i denne sekta fra før. En sommer tilbringte jeg en ferieuke hos noen som tilba denne figuren. Det var bilder, røkelse, bønn, yoga. osv. an mass. Skikkelig weird.

Mulig jeg har sett for mange amerikanske skrekk-filmer, men jeg blokkerte faktisk soveromsdøra med en stol, når jeg la meg om kvelden. Sånn for sikkerhets skyld.. :)

Så det her forleden på en annen kanal og må si jeg undres kraftig over at folk går på det der. Legger de fornuften igjen hjemme når de er der? At han skal få operere fritt med å lure folk på den måten og boltre seg seksuelt med unggutter synes jeg er helt forkastelig! Hvorfor gjør ikke myndighetene noe? Han har kanskje såpass god kontakt med dem at ingenting skjer og han kan få fortsette mishandlingen av barna?

Ble helt kvalm, jeg! :-(

Hei,

Du skriver: "må si jeg undres kraftig over at folk går på det der."

Enig, men husk at den norske stat betaler over 2 milliarder årlig for at prester skal stå på prekestolen og forkynne at "Jesu mor var en jomfru"!

Det finnes mennesker blant oss som faktisk tror det!

Med vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...