Gå til innhold

TO BLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!


cemi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye med to blå streker. Du har vært kjempetålmodig som har holdt deg i hele 17 dager!Det hadde aldri jeg klart. Jeg ble overstimulert på det siste forsøket vårt og måtte derfor teste rett på blodprøve 12 dager etter innsetting. Nå er jeg jo som kjent gravid med tvillinger, to gutter og er 33+5 uker på vei.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med to blå streker. Du har vært kjempetålmodig som har holdt deg i hele 17 dager!Det hadde aldri jeg klart. Jeg ble overstimulert på det siste forsøket vårt og måtte derfor teste rett på blodprøve 12 dager etter innsetting. Nå er jeg jo som kjent gravid med tvillinger, to gutter og er 33+5 uker på vei.

Klem fra

Det har tæret veldig på psyken i rugetiden,så det har ikke vært lett nei.

Grarulerer til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cemi,

har gratulert deg på UFB-lista også, men gjør det gjerne igjen: G R A T U L E R E R ! !

Kan tenke meg at du og mannen er verdens lykkeligste nå :o))

Kos deg videre med tanken på at du virkelig er GRAVID!!!!!!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei cemi!

Vil bare gratulere deg sååå mye... Er det ikke en deilig følelse??!! Du skal bli MAMMA!!

Det var godt å høre fra deg, for jeg har lurt fælt på hvordan det gikk med deg. Ville spørre etter deg, men regnet med at du ville gi lyd fra deg når du selv ønsket det!

Ønsker dere "alle tre" lykke til videre!

Klem fra meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

GRATULERER!!!!!

dette var gode nyheter fr5a deg cemi....har gått å ventet på en melding fra deg en stund nå!!!

mange lykke klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei cemi!

Vil bare gratulere deg sååå mye... Er det ikke en deilig følelse??!! Du skal bli MAMMA!!

Det var godt å høre fra deg, for jeg har lurt fælt på hvordan det gikk med deg. Ville spørre etter deg, men regnet med at du ville gi lyd fra deg når du selv ønsket det!

Ønsker dere "alle tre" lykke til videre!

Klem fra meg....

Det er en utrolig deilig følelse å være gravid. Det har vært en stor psykisk påkjenning denne ventetia så derfor var jeg stille.Men nå er alt bare bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...