Gå til innhold

TO BLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!


cemi

Anbefalte innlegg

GRATULERER!!!!!

dette var gode nyheter fr5a deg cemi....har gått å ventet på en melding fra deg en stund nå!!!

mange lykke klemmer fra

Tusen takk for alle tankene,de gjorde nok susen her. Har vært psykisk påkjenning denne gangen og derfor har jeg vært litt stille,når jeg drev og testet så skalv hele meg for jeg var så spent. Den positive blå kom først og den var innmari blå,måtte teste i dag også for morroskyld siden det er første gang jeg ser en positiv test.

Jeg skal ringe doktoren i morgen så jeg får høre når jeg skal dit å få vite termin og om hcg prøve.Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Cemi,

har gratulert deg på UFB-lista også, men gjør det gjerne igjen: G R A T U L E R E R ! !

Kan tenke meg at du og mannen er verdens lykkeligste nå :o))

Kos deg videre med tanken på at du virkelig er GRAVID!!!!!!!!

Klem fra

Takk det skal jeg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bobla1365380358

Tusen takk for alle tankene,de gjorde nok susen her. Har vært psykisk påkjenning denne gangen og derfor har jeg vært litt stille,når jeg drev og testet så skalv hele meg for jeg var så spent. Den positive blå kom først og den var innmari blå,måtte teste i dag også for morroskyld siden det er første gang jeg ser en positiv test.

Jeg skal ringe doktoren i morgen så jeg får høre når jeg skal dit å få vite termin og om hcg prøve.Gleder meg.

hei igjen!

kjenner meg såååå godt igjen med de skjelvingene!!

jeg var alene hjemme dagene rundt testing...så jeg testet også en ekstra gang etter at mannen var kommet hjem...men det var etter blodprøven...så da var jeg jo sikker!!

gleder meg til å høre nytt fra deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...