Gjest ikke undertegnet Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 jeg er sååå forbanna!!! kjøpte en dyyyyyr veske på morris!nå en måned etter kjøpet er glidelåsen ødelagt og jeg får ikke pengene tilbake!!! Makan til dårlig service! Skal aldri handle der mer!! *sur* 0 Siter
Gemini Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Ta kontakt med forbrukerrådet, og i det minste true butikken med det. Om du har kvittering og ikke har gitt veska "juling", så har du absolutt ditt på det tørre, og må få pengene tilbake. 0 Siter
Tornerose Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Det samme skjedde med meg for lenge siden, men Morris hadde ingen problemer med å la meg bytte eller få pengene tilbake. 0 Siter
Line Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Hvorfor får du ikke pengene tilbake? Hele den der Morriskjeden sucks... det stinker, rett og slett, og han der godeste sjefen er en forbanna stor *****sekk. Jeg har jobbet på Kløfta selv, elleve timer pr dag, og etter å ha fått drittkjeft uten grunn av sjefen der en gang, så har jeg fått hele kjeden i vranghalsen. Du skal ha pengene tilbake om du krever det, du har faktisk kjøpsloven å hånda! Kan være kjekt med ei kvittering da, men... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.