Aika Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Noen her som kan gi meg noen filmtips? Vil se noen morsomme filmer (komedie) eller thrillere. 0 Siter
molli Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Du tenker på leiefilm? Spørs litt hvem du skal se den sammen med, men....akkurat nå er jeg selv i litt sånn "Den Engelske Pasienten" humør *snufs* (Den er vel ikke noe særlig for menn) :-) 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Patch Adams, det er en knallmorsom og fin film. Handler om en legestudent med veldigt god fantasi :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 Patch Adams, det er en knallmorsom og fin film. Handler om en legestudent med veldigt god fantasi :-) Åh, den hatet jeg skikkelig. Greit nok med de morsomme delene, men den inneholder jo i tillegg nok melodrama til å overgå onsdagsfilmen på TVNorge. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 Hm..sånn i forbifarten: "Gutter er gutter" med Hugh Grant "Den eneste ene", dansk feelgood-komedie om par i etableringsfasen. "Livet er en schlager", svensk komedie om en Grand Pirx-frelst firebarnsmamma... "Reservoir Dogs", gangsterfilm-klassiker av Tarantino "Spillet", thriller med Michael Douglas 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.