Gå til innhold

Grand Prix TV-reklamen: Romeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, sangen heter Romeo, ble sunget av Ketil Stokkan og havnet poengløs på sisteplass i Grand prix for noen år siden. Han hadde med seg noen utkledde idioter på scenen, med gammeldagse parykker og hvit sminke i trynet. Tåpelig!

En skikkelig flopp. Skjønner ikke hvorfor de trekker frem DEN som reklame for Grand Prix!

Ja, sangen heter Romeo, ble sunget av Ketil Stokkan og havnet poengløs på sisteplass i Grand prix for noen år siden. Han hadde med seg noen utkledde idioter på scenen, med gammeldagse parykker og hvit sminke i trynet. Tåpelig!

En skikkelig flopp. Skjønner ikke hvorfor de trekker frem DEN som reklame for Grand Prix!

Det er nettopp det som er poenget, tenker jeg. Grand Prix er jo litt sånn... corny.

:-)

De utkledde idiotene var for øvrig Great Garlic Girls.

Den sangen gir ikke meg noen gode minner, ihvertfall. Den var pinlig allerede dengang.

Annonse

Det er nå vel godeste Ketil Stokkan det. Den var med i Grand Prix et år, rundt tida der Bobbysocks vant om jeg ikke er helt på jordet. Året etter, kanskje? Han hadde i alle fall med Great Garlic Girls som kordamer og dansere, før Olav Klingen ble lenket til stolen...

Jeg sier som Mafalda: det er nettopp det som gjør denne reklamen så bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...