Gå til innhold

Inngrodde tånegler er arvelig, testament, gode arvehistorier

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Testamentet leses opp: "Og mine inngrodde tånegler går til Petter og Knut. De ligger i en eske i nattbordsskuffen."

Litt av hvert man kan arve gitt, men jeg tror jeg frasier meg arven, da vil min mor arve dem i stedet, hvis hun også frasier seg den, får jeg dem tilbake på deling med mine søsken osv.

En kul bonde jeg vet om, testamenterte hjemmebrenningsapparatet sitt til en gretten svoger som hatet drekkinga hans.

:-)

Har du noen gode arvehistorier ?

Skrevet

He he.

Jeg har ingen selv, men disse var jo bra :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

He he.

Jeg har ingen selv, men disse var jo bra :-)

Er barnløshet arvelig ?

Det var historien om jenta som fikk barn og venninna beundret det flotte håret på ungen, og spurte om ungen hadde det fra sin far ? Jenta svarte: "Jeg vet ikke, han tok ikke av seg lua !"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...