Gå til innhold

om å laste ned spill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvor finner jeg det spillet?? vet du?

Aner ikke.. aldri hørt om det en gang :) Fikk ikke noe særlig med treff når jeg søkte etter det heller. Er du sikker på at saesar er riktig stavemåte for det? Finner mange treff på Caesar 3 - ta en titt her: http://directory.google.com/Top/Games/Video_Games/Strategy/Real-Time/City_Building_Games/Caesar_Series/?tc=1

Gjest kari...ann

Aner ikke.. aldri hørt om det en gang :) Fikk ikke noe særlig med treff når jeg søkte etter det heller. Er du sikker på at saesar er riktig stavemåte for det? Finner mange treff på Caesar 3 - ta en titt her: http://directory.google.com/Top/Games/Video_Games/Strategy/Real-Time/City_Building_Games/Caesar_Series/?tc=1

skal titte litt på de sidan du linka til

Annonse

ja lett for deg å si... jeg bor laaangt på landet.

OK, så alle som bor på landet skal da laste ting ned fra internett istedet? Og grunnen er at de bor på landet??

Det finnes butikker overalt, og man kan også bestille det fra nettet, så sender de det til deg, skjønner du.

Gjest kari...ann

OK, så alle som bor på landet skal da laste ting ned fra internett istedet? Og grunnen er at de bor på landet??

Det finnes butikker overalt, og man kan også bestille det fra nettet, så sender de det til deg, skjønner du.

jaja jeg kan også bestille anti virus program fra nettet viss jeg vil men så lenge jeg kan laste det ned gratis så gjør jeg det...gjør ikke du det? så viss det finnes mulighet for å laste ned spill så gjør man det:)

jaja jeg kan også bestille anti virus program fra nettet viss jeg vil men så lenge jeg kan laste det ned gratis så gjør jeg det...gjør ikke du det? så viss det finnes mulighet for å laste ned spill så gjør man det:)

"Hvis", ikke "viss"! :-)

Gjør som du vil, du.

Jeg regner med at du mener Caesar III. Som citoyen sier, den siden du har er kun cheats og andre tillegg til spillet. Hvis du skal laste ned hele den kommersielle versjonen av spillet så skal du nok jobbe litt med mindre du vet hvor du skal lete. Dette kan jeg desverre ikke hjelpe deg med, da det er ulovlig :-)

"................"

Jada jada. Men piratkopiering eksisterer, og vil fortsette å eksistere, uansett hvor mye man moraliserer. Ikke utgjør den så stor trussel mot bransjen som mange tror, heller.

".............."

Annonse

Iallefall om du vil bli spydd ned av adware som er en historie i seg selv å få bort fra maskina.

Har brukt iMesh og Imesh lite + kazaa lite leenge uten å ha noe problemer med det i det hele tatt.

Og adware er vel ikke akkurat så farlig, det er noe værre med spyware.

Men det er da bare å laste ned AD-aware også, om du skulle ha problemer med det ?

Har brukt iMesh og Imesh lite + kazaa lite leenge uten å ha noe problemer med det i det hele tatt.

Og adware er vel ikke akkurat så farlig, det er noe værre med spyware.

Men det er da bare å laste ned AD-aware også, om du skulle ha problemer med det ?

Hehe, finnes det en lite-versjon av den også, ja, det måtte en jo tro.

Maskina mi (eller var det hodet?) taklet ikke reklamedingsene imesh kom med i det hele tatt, og adaware klarte ikke fjerne filene. Litt triksing og miksing så fikk jeg fjernet dem selv til slutt da. Men det ble litt for MYE reklamering for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...