Gå til innhold

Gærne mennesker

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

44

• SierDuDet

38

• shandy

7

• huufsa

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er klart at pigmentkonsentrasjonen hans gjorde ham farlig.

Du skriver som en tosk!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, det er klart at pigmentkonsentrasjonen hans gjorde ham farlig.

Du skriver som en tosk!

Med vennlig hilsen

Jeg tviler på at pigmentkonsentrasjonen hans gjorde han farlig, men man kan vel lure litt på hvorfor det er så mange flere utlendinger enn nordmenn som bruker kniv på andre mennesker, til tross for at disse utgjør under 10 % av befolkningen.

Skrevet

Ojojoj, nå ble jeg overrasket! For en gangs skyld var det en utlending som knivstakk.

Skrevet

Ojojoj, nå ble jeg overrasket! For en gangs skyld var det en utlending som knivstakk.

Det var akkurat det jeg også tenkte når jeg så at noen var knivstukket, og etter fem minutter og innom noen nettaviser så fikk jeg selvsagt konstantert hva jeg i utgangspunktet gikk ut fra.

Skrevet

Jeg tviler på at pigmentkonsentrasjonen hans gjorde han farlig, men man kan vel lure litt på hvorfor det er så mange flere utlendinger enn nordmenn som bruker kniv på andre mennesker, til tross for at disse utgjør under 10 % av befolkningen.

Hei SDD,

Det er over 50% av befolkningen som er utlendinger.

*klemmer idioten*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Kanskje han var jøde?

Du husker at det var noen som hadde lignende "teorier" om den folkegruppen for en del år siden nå...

===

Som jeg har påpekt en rekke ganger, uten at du har klart å motsi det en eneste gang:

95% av all grov vold blir begått av menn.... Vi er overrepresentert til de grader i kriminell statistikk...

Men det overser du jo alltid.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei SDD,

Det er over 50% av befolkningen som er utlendinger.

*klemmer idioten*

Med vennlig hilsen

"Det er over 50% av befolkningen som er utlendinger."

Har det kommet opp noen merkelige definisjoner på utlendinger i det siste?

*Usikker på om innlegget var ironisk, sarkastisk, eller hva det nå var ment som?*

Skrevet

Kanskje han var jøde?

Du husker at det var noen som hadde lignende "teorier" om den folkegruppen for en del år siden nå...

===

Som jeg har påpekt en rekke ganger, uten at du har klart å motsi det en eneste gang:

95% av all grov vold blir begått av menn.... Vi er overrepresentert til de grader i kriminell statistikk...

Men det overser du jo alltid.

Med vennlig hilsen

Nei, jeg overser selvsagt ikke at nesten 100 % av volden i landet blir begått av menn.

Menn er tross alt langt kapable til å utøve vold mot andre mennesker enn hva kvinner er.

Enig?

Og:

Utlendinger er mer kapable til å utøve mer vold mot andre mennesker enn hva nordmenn er.

Enig?

Skrevet

Hvorfor hva?

du skrev:

Ja, jeg valgte helt bevisst den eneste nettavisen hvor det står at fyren er mørkhudet.

Jeg spør hvofor...?

Skrevet

"Det er over 50% av befolkningen som er utlendinger."

Har det kommet opp noen merkelige definisjoner på utlendinger i det siste?

*Usikker på om innlegget var ironisk, sarkastisk, eller hva det nå var ment som?*

Det tror jeg du får spørre en annen om. Han har hevdet dette ofte nok.

Skrevet

Nei, jeg overser selvsagt ikke at nesten 100 % av volden i landet blir begått av menn.

Menn er tross alt langt kapable til å utøve vold mot andre mennesker enn hva kvinner er.

Enig?

Og:

Utlendinger er mer kapable til å utøve mer vold mot andre mennesker enn hva nordmenn er.

Enig?

Hei,

Selvsagt er nordmenn en helt spesiell rase, og ingen er så ærlige, snille, pene, lyse, blå-øyde, intelligente, lovlydige og koselig som oss.

Det er åpenbart.

SDD - du latterliggjør deg selv!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Selvsagt er nordmenn en helt spesiell rase, og ingen er så ærlige, snille, pene, lyse, blå-øyde, intelligente, lovlydige og koselig som oss.

Det er åpenbart.

SDD - du latterliggjør deg selv!

Med vennlig hilsen

Jeg kom med to uttalelser over her, og jeg spurte deg om du var enig i dem.

Er du det?

Jeg fikk visst ikke noe svar.

Skrevet

du skrev:

Ja, jeg valgte helt bevisst den eneste nettavisen hvor det står at fyren er mørkhudet.

Jeg spør hvofor...?

Fordi jeg lukta at det var en innvandrer med i bildet når jeg så overskriften.

Rart det der.

For øvrig ser jeg nå at de andre avisene skriver det samme.

Lurer på om han som stakk ned en fyr i Oslo i går også var innvandrer?

Skrevet

Rart det der.

Vet du ikke forskjellen på utlendig og innvandrer, eller spiller du bare mer forvirret enn du er?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det tror jeg du får spørre en annen om. Han har hevdet dette ofte nok.

Hehe, den uttalelsen har jeg ikke fått med meg, men jeg tror det lar seg gjøre å finne ut dette på ssb, og hvis jeg ikke husker veldig feil (noe jeg kan gjøre), så ligger det på rundt 7-8 % av den totale befolkningen.

Skrevet

Rart det der.

Har du prøvd psykolog...?

:o)

Skrevet

Vet du ikke forskjellen på utlendig og innvandrer, eller spiller du bare mer forvirret enn du er?

Med vennlig hilsen

Sorry, jeg skal begynne å skrive "ikke opprinnlige nordmenn".

Det dekker vel de fleste, enten de er svensker, pakistanere, asylsøkere eller innvandrere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...