Gå til innhold

Gærne mennesker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

44

• SierDuDet

38

• shandy

7

• huufsa

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg kom med to uttalelser over her, og jeg spurte deg om du var enig i dem.

Er du det?

Jeg fikk visst ikke noe svar.

Han sitter helt sikkert og grubler ut et motargument. Vedder på at han aldri har vært enig med noen i en diskusjon?

Jeg er selvsagt helt enig i det du skrev her oppe, men jeg orker ikke legge meg ut i noen diskusjon om det. Synd at noen få ødelegger for så mange andre av de mørkhudete.

Har du prøvd psykolog...?

:o)

Det er vel egentlig disse "ikke opprinnlige nordmennene" som burde vurdere psykolog.

Men nei; man kan jo ikke hjelpe dem i Norge, for da vil man jo måtte behandle noen snille "ikke opprinnlige nordmenn" også.

Og slikt kan man ikke ha noe av.

Det er vel egentlig disse "ikke opprinnlige nordmennene" som burde vurdere psykolog.

Men nei; man kan jo ikke hjelpe dem i Norge, for da vil man jo måtte behandle noen snille "ikke opprinnlige nordmenn" også.

Og slikt kan man ikke ha noe av.

SDD...

syns du har mye ok å komme med vanligvis...

Men nå er du helt på jordet...

Han sitter helt sikkert og grubler ut et motargument. Vedder på at han aldri har vært enig med noen i en diskusjon?

Jeg er selvsagt helt enig i det du skrev her oppe, men jeg orker ikke legge meg ut i noen diskusjon om det. Synd at noen få ødelegger for så mange andre av de mørkhudete.

Du skriver: "Synd at noen få ødelegger for så mange andre av de mørkhudete."

Mener du også at Viggo Kristiansen ødela for "den hvite rase", eller er det bare de med mørk hud som er ansvarlige for hva de andre har gjort?

Med vennlig hilsen

Annonse

SDD...

syns du har mye ok å komme med vanligvis...

Men nå er du helt på jordet...

"Men nå er du helt på jordet..."

Det må du forklare nærmere.

Mener du at Statistisk Sentralbyrå også er helt på jordet?

Jeg er rimelig sikker på at du finner tallene der.

"Synd at noen få ødelegger for så mange andre av de mørkhudete."

Det synes jeg også er veldig synd, men det er den snillistiske politikken som har blitt ført i alle år som er skyld i dette, og ironisk nok i at FRP sine profetier ble sanne.

"Synd at noen få ødelegger for så mange andre av de mørkhudete."

Det synes jeg også er veldig synd, men det er den snillistiske politikken som har blitt ført i alle år som er skyld i dette, og ironisk nok i at FRP sine profetier ble sanne.

Du må selvsagt gjerne forklare nøyaktig hvorfor Ali skal holdes ansvarlig for hva Ahmed har gjort?

Eller vil du også holdes ansvarlig for hva Viggo Kristiansen har gjort?

Nå får du være konsekvent!

Med vennlig hilsen

"Men nå er du helt på jordet..."

Det må du forklare nærmere.

Mener du at Statistisk Sentralbyrå også er helt på jordet?

Jeg er rimelig sikker på at du finner tallene der.

SierDuDet, jeg har påpekt for deg tidligere:

Det er drit-stygt å dra alle over èn kam, enten det gjelder innvandrere, alenemødre, homser, kristne, politikere, osv...osv...

*klem*

Du må selvsagt gjerne forklare nøyaktig hvorfor Ali skal holdes ansvarlig for hva Ahmed har gjort?

Med vennlig hilsen

*Eller vil du også holdes ansvarlig for hva Viggo Kristiansen har gjort?*

Fullstendig uinterresant. Spørsmålet er hva folk i Pakistan vil mene om nordmenn dersom 500 Viggo Kristiansen'er hadde operert i Pakistan.

Det blir en mer lik sammenligning.

Med vennlig hilsen

"Du må selvsagt gjerne forklare nøyaktig hvorfor Ali skal holdes ansvarlig for hva Ahmed har gjort?"

Jeg har aldri sagt at andre skal straffes for det en annen gjør.

"Eller vil du også holdes ansvarlig for hva Viggo Kristiansen har gjort?"

Jeg holder ikke Ali ansvarlig for noe han ikke har gjort, så jeg ser ikke relevansen her.

Dersom det er sånn at det i sameland er svært høy hyppighet av selvmord, så mener jeg at man her bør se litt på hva det kommer av, samt sette inn tiltak for å gjøre noe med dette.

På samme måte mener jeg at man bør sette inn tiltak når man ser at det i en gruppe av befolkningen, f.eks. blant "ikke opprinnelige nordmenn", blir begått mer vold enn i andre grupper.

Jeg ser ikke hva som er diskriminerende i dette, og jeg tviler på at Jante fra Finmark synes det er nedverdigende at tiltak blir satt inn for å hindre hans kammerater å begå selvmord, selv om han selv ikke er en selvmordskandidat.

Annonse

SierDuDet, jeg har påpekt for deg tidligere:

Det er drit-stygt å dra alle over èn kam, enten det gjelder innvandrere, alenemødre, homser, kristne, politikere, osv...osv...

*klem*

Jeg har ikke dratt noen over en kam. Jeg konstaterer bare fakta.

Er det diskrimerende om jeg sier at HIV er hyppigere blant homofile enn blant heterofile, dersom dette stemmer?

"Du må selvsagt gjerne forklare nøyaktig hvorfor Ali skal holdes ansvarlig for hva Ahmed har gjort?"

Jeg har aldri sagt at andre skal straffes for det en annen gjør.

"Eller vil du også holdes ansvarlig for hva Viggo Kristiansen har gjort?"

Jeg holder ikke Ali ansvarlig for noe han ikke har gjort, så jeg ser ikke relevansen her.

Dersom det er sånn at det i sameland er svært høy hyppighet av selvmord, så mener jeg at man her bør se litt på hva det kommer av, samt sette inn tiltak for å gjøre noe med dette.

På samme måte mener jeg at man bør sette inn tiltak når man ser at det i en gruppe av befolkningen, f.eks. blant "ikke opprinnelige nordmenn", blir begått mer vold enn i andre grupper.

Jeg ser ikke hva som er diskriminerende i dette, og jeg tviler på at Jante fra Finmark synes det er nedverdigende at tiltak blir satt inn for å hindre hans kammerater å begå selvmord, selv om han selv ikke er en selvmordskandidat.

Er du totalt historieløs, SDD?

For mindre enn 70 år siden ble 6 millioner jøder, psyk syke, kommunister, og andre sendt i gasskammeret fordi man i begynnelsen mente at "de var annerledes".

Du snakker om å diskriminere (forskjellsbehandle) basert på hudfarge/religion/foreldrenes fødested - og det vet du utmerket godt er ulovlig ihht de europeiske menneskerettighetene. Så hva vil du? Innføre diskriminering?

Alle som er mørke må "avkriminaliseres"?

Tenk deg om FØR du skriver slikt møl, SDD. For selv om du kanskje ikke er klar over det, assossierer du deg med mennesker som har drept tusenvis.

Og jeg tror faktisk ikke at du er en av dem.

Med vennlig hilsen

Er du totalt historieløs, SDD?

For mindre enn 70 år siden ble 6 millioner jøder, psyk syke, kommunister, og andre sendt i gasskammeret fordi man i begynnelsen mente at "de var annerledes".

Du snakker om å diskriminere (forskjellsbehandle) basert på hudfarge/religion/foreldrenes fødested - og det vet du utmerket godt er ulovlig ihht de europeiske menneskerettighetene. Så hva vil du? Innføre diskriminering?

Alle som er mørke må "avkriminaliseres"?

Tenk deg om FØR du skriver slikt møl, SDD. For selv om du kanskje ikke er klar over det, assossierer du deg med mennesker som har drept tusenvis.

Og jeg tror faktisk ikke at du er en av dem.

Med vennlig hilsen

"For mindre enn 70 år siden ble 6 millioner jøder, psyk syke, kommunister, og andre sendt i gasskammeret fordi man i begynnelsen mente at "de var annerledes"."

Men selv om du ikke ser noen stor forskjell på å stille krav til våre nye landsmenn og det å sende dem i gasskamre, så gjør jeg det.

Det er ikke min intensjon å drepe noen, ei heller sulte dem ut i konsentrasjonsleire for så å voldta og brenne dem, men derimot å få de som kommer fra andre kår enn vi i Norge ikke er vant med, til å fungere i samfunnet, uten at så mange av dem ender opp negativt i statistikken.

Er du i mot å integrere dem i samfunnet også? Spørsmålet er tross alt bare hvordan integrasjonen skal gjøres.

Det som har blitt gjort de siste ti-årene har åpenbart ikke fungert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...