Gå til innhold

Gærne mennesker

Anbefalte innlegg

"For mindre enn 70 år siden ble 6 millioner jøder, psyk syke, kommunister, og andre sendt i gasskammeret fordi man i begynnelsen mente at "de var annerledes"."

Men selv om du ikke ser noen stor forskjell på å stille krav til våre nye landsmenn og det å sende dem i gasskamre, så gjør jeg det.

Det er ikke min intensjon å drepe noen, ei heller sulte dem ut i konsentrasjonsleire for så å voldta og brenne dem, men derimot å få de som kommer fra andre kår enn vi i Norge ikke er vant med, til å fungere i samfunnet, uten at så mange av dem ender opp negativt i statistikken.

Er du i mot å integrere dem i samfunnet også? Spørsmålet er tross alt bare hvordan integrasjonen skal gjøres.

Det som har blitt gjort de siste ti-årene har åpenbart ikke fungert.

Du skriver: "Men selv om du ikke ser noen stor forskjell på å stille krav til våre nye landsmenn"

Selvsagt skal de/vi stilles krav til. Kravene er nedtegnet i Straffeloven, og gjelder for alle.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

44

• SierDuDet

38

• shandy

7

• huufsa

6

Mest aktive i denne tråden

Har jeg snakket om Hitler?

Du beskriver det som "selvsagt" at gjerningsmannen tilhørte en bestemt folkegruppe/rase.

I dette tilfellet var det "mørkhudet", men holdningen du forfekter er akkurat den samme som om du hadde skrevet "selvfølgelig var han jøde".

Med vennlig hilsen

Du skriver: "Men selv om du ikke ser noen stor forskjell på å stille krav til våre nye landsmenn"

Selvsagt skal de/vi stilles krav til. Kravene er nedtegnet i Straffeloven, og gjelder for alle.

Med vennlig hilsen

"Selvsagt skal de/vi stilles krav til. Kravene er nedtegnet i Straffeloven, og gjelder for alle."

Ja, men kanskje man med en annen tankegang kan komme opp med noen tiltak som sørger for at man ikke trenger å vente til det er behov for å bruke straffeloven mot dem.

Du beskriver det som "selvsagt" at gjerningsmannen tilhørte en bestemt folkegruppe/rase.

I dette tilfellet var det "mørkhudet", men holdningen du forfekter er akkurat den samme som om du hadde skrevet "selvfølgelig var han jøde".

Med vennlig hilsen

Fakta er at det som regel ER en utlending som står bak HVER gang det er snakk om helt vanvittig uforståelige voldshandlinger av den type som her er beskrevet.

At du ikke liker snakke om virkeligheten er eldgammelt mosegrodd nytt på DOL nå.

Annonse

Med vennlig hilsen

Når du leser denne overkskriften:

"1 drept og 2 såret etter knivdrama på buss".

Du går da automatisk ut fra at gjerningsmannen er mann, ikke sant?

Selv om overskriften ikke sier noe om det?

Sier det isåfall noe om at du vil sende alle menn i konsentrasjonsleire?

Fakta er at det som regel ER en utlending som står bak HVER gang det er snakk om helt vanvittig uforståelige voldshandlinger av den type som her er beskrevet.

At du ikke liker snakke om virkeligheten er eldgammelt mosegrodd nytt på DOL nå.

Ja, bridge-spilleren som drepte sine med-spillere og seg selv i fjor var jo en typisk utlending, ikke sant?

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke dratt noen over en kam. Jeg konstaterer bare fakta.

Er det diskrimerende om jeg sier at HIV er hyppigere blant homofile enn blant heterofile, dersom dette stemmer?

Hei,

Hvis du påpekte det kontinuerlig i tide og utide, og brukte det som et argument mot homofile, så ville det vært diskriminering.

Med vennlig hilsen

Fordi jeg lukta at det var en innvandrer med i bildet når jeg så overskriften.

Rart det der.

For øvrig ser jeg nå at de andre avisene skriver det samme.

Lurer på om han som stakk ned en fyr i Oslo i går også var innvandrer?

Mørkhudet er ikke synonymt med innvandrer.

Ja, bridge-spilleren som drepte sine med-spillere og seg selv i fjor var jo en typisk utlending, ikke sant?

Med vennlig hilsen

Du finner mange eksempler på nordmenn som begår avskyelige handlinger, også i det beintøffe bridgemiljøet.

Dette forklarer uansett ikke hvorfor "ikke opprinnelige nordmenn" er så høyt oppe på statistikken når det gjelder ulovlig knivbruk.

Annonse

Du finner mange eksempler på nordmenn som begår avskyelige handlinger, også i det beintøffe bridgemiljøet.

Dette forklarer uansett ikke hvorfor "ikke opprinnelige nordmenn" er så høyt oppe på statistikken når det gjelder ulovlig knivbruk.

Hei,

Nei - og det forklarer heller ikke hvorfor andre "ikke-knivstikkende utlendinger" skal assossieres med disse drittsekkene...

Med vennlig hilsen

Hei,

Hvis du påpekte det kontinuerlig i tide og utide, og brukte det som et argument mot homofile, så ville det vært diskriminering.

Med vennlig hilsen

"Hvis du påpekte det kontinuerlig i tide og utide, og brukte det som et argument mot homofile, så ville det vært diskriminering."

Forskjellen er at jeg ikke bruker det jeg skriver "mot ikke opprinnelige nordmenn", men mot nordmenn som har latt det komme til dette. Les: våre kjære politikere.

Jeg har ikke engang begynt på HVere som gikk amok med AG3 heller. Det var en del av dem også....

Med vennlig hilsen

Oi Oi, hvor utrolig at det finnes ett og annet drap begått av Nordmenn i Norge.

Har du flere sjokknyheter på lager, og kan du forklare hva dette har med tallenes klare tale om grov kriminalitet i Norge å gjøre ?

"Selvsagt skal de/vi stilles krav til. Kravene er nedtegnet i Straffeloven, og gjelder for alle."

Ja, men kanskje man med en annen tankegang kan komme opp med noen tiltak som sørger for at man ikke trenger å vente til det er behov for å bruke straffeloven mot dem.

Ja - tankegangen kan være å ikke assossiere dem med "kriminelle" før de har gjort noe gale?

Behandle dem som helt vanlige borgere - hvilket er et uttrykt ønske fra de aller fleste innvandrere jeg kjenner.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...