Gå til innhold

Microbølgeovn og parabol????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mikrobølgeovner er laget slik at mikrobølgene ikke slipper ut av ovnen. Du trenger nok ikke bekymre deg.

Hehe, men det skjer noe rart her :) Når jeg skrur på microovnen så "klusser" bildet på parabolen seg til. Nå skal det sies at microoven er plassert på en måte at den er nærme parabolen (speilet). Ovnene står (heldigvis) på innsiden i kjøkkenet 6-7 meter fra parabolspeilet som henger på utsiden av veggen. Kanskje jeg må være litt bekymret alikavel? :) Ønsker ikke å bli kokt *s*

Hehe, men det skjer noe rart her :) Når jeg skrur på microovnen så "klusser" bildet på parabolen seg til. Nå skal det sies at microoven er plassert på en måte at den er nærme parabolen (speilet). Ovnene står (heldigvis) på innsiden i kjøkkenet 6-7 meter fra parabolspeilet som henger på utsiden av veggen. Kanskje jeg må være litt bekymret alikavel? :) Ønsker ikke å bli kokt *s*

Det kan skyldes bølger fra strømforsyningen e.l., men neppe fra mikrobølgeovnen,

Det samme vil du se hvis du slår av og på elektriske apparater nær en TV, dataskjerm, musikkanlegg osv. Det blir en liten forstyrrelse.

Du hadde nok blit kokt dersom mikrobølgene hadde strømmet fritt ut i huset.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...