Gå til innhold

Et bilde av meg , til de som blir med på tippingen :

Anbefalte innlegg

Nei nei, absolutt ikke negativt ment da :) Uansett hvem du er, så er du pen. Og jeg så liksom vin for meg som pen. Så - er du "vin" eller ikke? :) *nysgjerrig jo*

Okidoki ;o)

Flink jente !

Det var meg....hmmm...trodde det skulle være litt vanskligere. *s*

Leker meg litt med et nytt digitalkamera ;o)

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

17

• Anki

9

• SierDuDet

7

• neuni

4

Mest aktive i denne tråden

Hehe...kjekt å få høre ....

hilsen litt *flau*

flau, du trenger da ikke å føle deg ille berørt nå... ikke mange 3 barnsmødre som holder seg så godt...

ble absolutt postitivt overrasket jeg...

(du passer jo forøvrig profilen til han derre gb som la ut om drømmekvinnen inne på seksualforumet forrige uke)

flau, du trenger da ikke å føle deg ille berørt nå... ikke mange 3 barnsmødre som holder seg så godt...

ble absolutt postitivt overrasket jeg...

(du passer jo forøvrig profilen til han derre gb som la ut om drømmekvinnen inne på seksualforumet forrige uke)

*s* takk ;o)

Trodde ikke at noen hadde klart å tippe seg frem....

Annonse

*s* takk ;o)

Trodde ikke at noen hadde klart å tippe seg frem....

anki var god, må eg sei :) eg trur ikkje eg ville ha gjetta det av meg sjølv.

eg er misunnelig på håret ditt! eg har dei siste par dagene begynt å angre på at eg klipte av meg mitt - eg fann nemlig nokre bilder av da det var på sitt lengste....

Gjest Jøss!!

Jeg mener bestemt at jeg har feid over deg. November 2001, husker det som det var igår!

Hyggelig å se at du ser like pen ut nå som jeg er edru, som når jeg var full.

Hmmm, lyst på en gjentagelse jeg. Du også? ;-)

Annonse

Gjest zuluneger

...aner vi en parallell til en sak for noen år siden her?

En dolerdame syntes hun så så utrolig vakker ut på et bilde, men visste ikke for sitt bare liv åssen hun skulle få vist seg fram, uten å bli oppfattet som PR-kåt.

Hun fant til slutt en kreativ og tilforlatelig måte å gjøre det på, slik du nå har gjort.

En dolerdame syntes hun så så utrolig vakker ut på et bilde, men visste ikke for sitt bare liv åssen hun skulle få vist seg fram, uten å bli oppfattet som PR-kåt.

Hun fant til slutt en kreativ og tilforlatelig måte å gjøre det på, slik du nå har gjort.

Jøssenavn, snakk om idioti!

Er man pen, skal man pokker ikke kunne vise bilde av seg. Er man mindre pen, skal man få det skikkelig gnidd inn.

Hipp hurra! *oppgitt*

Jøssenavn, snakk om idioti!

Er man pen, skal man pokker ikke kunne vise bilde av seg. Er man mindre pen, skal man få det skikkelig gnidd inn.

Hipp hurra! *oppgitt*

Ja, det var det jeg også tenkte.

noen ganger så viser enkelte hvor patetiske de er... og i dette tilfellet kanskje DU klarer å gjette hvem jeg sikter til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...