Gå til innhold

Et bilde av meg , til de som blir med på tippingen :

Anbefalte innlegg

Endelig fikk vi se bilde av deg! Jeg har vært kjempenysgjerrig på deg, og lurte på når du ville somle deg til å sende bilde til DOL-galleriet...og så gjør du det her "på direkten"!

Jeg trodde at det kunne være deg da jeg så bildet, og fikk det bekreftet av de andre svarene nedover her. :-)

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

17

• Anki

9

• SierDuDet

7

• neuni

4

Mest aktive i denne tråden

Til trebarnsmor å være, så holder du deg usedvanlig godt!

Mvh

Nå er det vel mest alderen som spiller inn på utseendet da trodde jeg. Hvertfall så lenge man ser såpass lita av kroppen som man gjør.

Uansett - hun ser bra og ung ut.

Nå er det vel mest alderen som spiller inn på utseendet da trodde jeg. Hvertfall så lenge man ser såpass lita av kroppen som man gjør.

Uansett - hun ser bra og ung ut.

Nå kjenner jeg ikke så mange 3 barnsmødre som ikke er eldre enn 30 år, men jeg kjenner ingen trebarnsmødre som ser så spreke ut:-)

Er enig i at kroppen ikke er så lett å "vurdere" ut ifra bildet, men likefult fortjener hun "full honør" for å ha klart å "ta vare" på seg selv så godt samtidig som hun har hatt tre barn å ta vare på!

Mvh

Nå kjenner jeg ikke så mange 3 barnsmødre som ikke er eldre enn 30 år, men jeg kjenner ingen trebarnsmødre som ser så spreke ut:-)

Er enig i at kroppen ikke er så lett å "vurdere" ut ifra bildet, men likefult fortjener hun "full honør" for å ha klart å "ta vare" på seg selv så godt samtidig som hun har hatt tre barn å ta vare på!

Mvh

Det er jeg enig i. Ut fra hva jeg leser her er de jo ganske syke og mye ekstra jobb der - og jeg føler meg sliten bare ved tanken *S*

Annonse

Eh.....jeg hadde sett for meg deg som ei sliten,stygg og kjempesyk dame i overgangsalderen,hehe.Ja, nå tør jeg og si det,når jeg har sett at du er akkurat det motsatte ;o)Sånn som dama på det bildet kunne jeg tenkt meg og sett ut også!

Er dama det virkelig deg altså, eller tuller du med folk her?Dama på bildet ser jo ut som en 20 år gammel modell jo, og ikke en sliten 3-barnsmor ;o)

Var det ikke du som var(er) veldig syk da??kan man virkelig se så frisk og ung ut om man er syk? *maser og graver*

Hehe...*rødmer* ....stemmer det at jeg er syk ja , men en ser det kanskje ikke ?!!

Da jeg kom på en innkallelse til Trygdekontoret i høst ang . en søknad til uføretrygden , trodde de meg ikke med en gang da jeg sa hvem jeg var...

De sa omtrent det som du skrev ;o) , at de ikke kunne fatte at jeg var den personen de hadde rapporter om fra legene , at jeg ikke så syk ut.

Men jeg fikk nå uføretrygd på grunn av sykdommen , og ikke etter hvordan jeg så ut ;o)

Skinn kan bedra ....

Gjest annonnym

du er KJEMPEPEN!!!!

du skrev i et innlegg en gang at du hadde hørt at du lignet på Anastacia, derfor trodde jeg ikke du var så pen, siden jeg ikke synes Anastacia er noe særlig pen. Men du er hundre ganger finere enn Anastacia! VELDIG VAKKER! :)

du er KJEMPEPEN!!!!

du skrev i et innlegg en gang at du hadde hørt at du lignet på Anastacia, derfor trodde jeg ikke du var så pen, siden jeg ikke synes Anastacia er noe særlig pen. Men du er hundre ganger finere enn Anastacia! VELDIG VAKKER! :)

Hehe...takk , men EN ting : Anestasia er noe av det peneste på jord !!

Ingen over ingen ved siden av ;o)

Ellers takk for komplimantet !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...