petter smart Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Mitt hode og min ende like er, Min midje er slank som en bie. Enten jeg står på hode eller bak er det samme både for deg og for meg. Men hvis mitt hode blir fjernet, Til ingenting jeg blir. Hva er jeg? 0 Siter
petter smart Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Skrevet 17. februar 2003 et timeglass? Det var det jeg tenkte når jeg fikk svaret, så jeg likestiller det med 8 som vistnok var det "riktige" svaret. 0 Siter
Atene Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Det var det jeg tenkte når jeg fikk svaret, så jeg likestiller det med 8 som vistnok var det "riktige" svaret. Men det blir jo ikke til ingenting ? I motsetning til 8, som består av to 0'er. 0 Siter
petter smart Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Skrevet 17. februar 2003 Men det blir jo ikke til ingenting ? I motsetning til 8, som består av to 0'er. Joda er enig i at 8 er mer riktig. Men jeg tenkte at dersom du fjerner halve timeglasset så blir jo den delen som er igjen ubrukelig, altså ingenting. Har du sett noen av gåtene før? Du må gi andre sjansen også. Vent i alle fall 10 min før du kommer med svaret. 0 Siter
Atene Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Joda er enig i at 8 er mer riktig. Men jeg tenkte at dersom du fjerner halve timeglasset så blir jo den delen som er igjen ubrukelig, altså ingenting. Har du sett noen av gåtene før? Du må gi andre sjansen også. Vent i alle fall 10 min før du kommer med svaret. Har ikke sett noen av dem før, men de var jo lette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.