Gå til innhold

Gir meg ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt hode og min ende like er,

Min midje er slank som en bie.

Enten jeg står på hode eller bak

er det samme både for deg og for meg.

Men hvis mitt hode blir fjernet,

Til ingenting jeg blir.

Hva er jeg?

Skrevet

et timeglass?

Det var det jeg tenkte når jeg fikk svaret, så jeg likestiller det med 8 som vistnok var det "riktige" svaret.

Skrevet

Det var det jeg tenkte når jeg fikk svaret, så jeg likestiller det med 8 som vistnok var det "riktige" svaret.

Men det blir jo ikke til ingenting ? I motsetning til 8, som består av to 0'er.

Skrevet

Men det blir jo ikke til ingenting ? I motsetning til 8, som består av to 0'er.

Joda er enig i at 8 er mer riktig. Men jeg tenkte at dersom du fjerner halve timeglasset så blir jo den delen som er igjen ubrukelig, altså ingenting.

Har du sett noen av gåtene før? Du må gi andre sjansen også. Vent i alle fall 10 min før du kommer med svaret.

Skrevet

Joda er enig i at 8 er mer riktig. Men jeg tenkte at dersom du fjerner halve timeglasset så blir jo den delen som er igjen ubrukelig, altså ingenting.

Har du sett noen av gåtene før? Du må gi andre sjansen også. Vent i alle fall 10 min før du kommer med svaret.

Har ikke sett noen av dem før, men de var jo lette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...