Gå til innhold

strømregning???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Lurer på hvor mye dere ligger på i strømregning i disse dager?

Vi fikk for desember og Januar 10 000,-. Skrekk og gru.... I februar var den på 5100,-.

Mvh

Skrevet

For desember og januar var den på 4100,-.

Nå har vi imidlertid invistert i vedovn, og byttet leverandør, så jeg regner med at neste blir på ca. 3000,-. (utfra det forbruket vi har hatt til nå)

Skrevet

November og desember 8000 kr. Har ikke fått noen ny enda.

Skrevet

Fikk 1500 kr for november og desember.

Det er vel bare linjeleie?

1.500,- for to måneder er jo nesten ikke for mer enn bare belysning....?

Men hvis det er riktig, så må du fortelle hvordan du får til det.

Hilsen en nyskjerrig

Gjest pirlill
Skrevet

Det er vel bare linjeleie?

1.500,- for to måneder er jo nesten ikke for mer enn bare belysning....?

Men hvis det er riktig, så må du fortelle hvordan du får til det.

Hilsen en nyskjerrig

Åsemor, du har vel bare hybel,eller?

Skrevet

Jeg har fastavtale så jeg betalte 1950 kr. Da var det faste 1450 og så 500 i overforbruk.

34,5 øre pr kWh. Fast Obospris fra 1. oktober.

Skrevet

Min kom på 1500 for januar, og jeg har brukt mindre enn noen gang før. Bor i en liten sokkelleilighet, forresten.

Foreldrene mine fikk ei regning på 3600, og de klarer ikke spare ned på noe mer. De har et stort hus, da...

Skrevet

Hvordan???

Har ikke hatt på varme siden slutten av oktober. Bruker kun vedovn og betaler ikke noe som helst for varmen :-)

Gjest abraxas
Skrevet

Vi fikk 1400 for oktober-desember. Bor i rekkehus på 103 kvadratmeter og fyrer _kun_ med ved. Har bytta til sparepærer og har aldri hatt så lite strømforbruk som i denne perioden. Må innrømme at vi er blant dem som har frosset litt slik at ikke regninga skulle bli gigantisk.

Skrevet

Har ikke hatt på varme siden slutten av oktober. Bruker kun vedovn og betaler ikke noe som helst for varmen :-)

arrrghhhh.....jeg skal kjøpe vedovn jeg også!

Skrevet

arrrghhhh.....jeg skal kjøpe vedovn jeg også!

Det beste er at det jeg fyrer med er gratis. Regner med å spare opptil 7000-8000 kr denne vinteren. Minst.

Skrevet

november/desember: 3500 kr

januar/februar: foreløpig 4400 kr.

Sparer strøm som bare pokker.

Skrevet

Det beste er at det jeg fyrer med er gratis. Regner med å spare opptil 7000-8000 kr denne vinteren. Minst.

Hvem står opp og fyrer om morgenen ??

*brrr*

Skrevet

november/desember: 3500 kr

januar/februar: foreløpig 4400 kr.

Sparer strøm som bare pokker.

Gammelt hus (103 år), masse trekk, kun elektrisk fyring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...