alphan Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 .. med platåhæler & bar navle. http://gfx.dagbladet.no/kultur/2002/11/22/larstatjana_sak.jpg http://www2.filmweb.no/multimedia/archive/00017/7__himmel_17601f.jpg ttp://www2.filmweb.no/multimedia/archive/00017/7__himmel_17754a.jpg "..Lars Kristian Gulbrandsen er kunstmaler og 75 år gammel - men det er ikke slik han ser seg selv. Hver gang Lars ser seg i speilet, ser han ei jente - Tatjana på 23 år. Han ikler seg miniskjørt og platåsko, og han sminker seg - med husmaling fra Jotun. ." Hvorfor har vi ikke hørt om fyr'n før nå i det siste? Dette er jo skikkelig show! Før i tiden var det endel rikskjente originaler, men de er kanskje borte? Var en i Bergen(?) som gikk å dirigerte 17.mai-toget bl.a. Noen som husker noen andre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Advokaten i Oslo, Hermansen, som gikk med smoking og hvite hansker på Halvorsens konditori og spiste rester fra tallerkenen eller med indianerkostyme rundt i byen. Og El Jucan. 0 Siter
alphan Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Skrevet 18. februar 2003 Advokaten i Oslo, Hermansen, som gikk med smoking og hvite hansker på Halvorsens konditori og spiste rester fra tallerkenen eller med indianerkostyme rundt i byen. Og El Jucan. hehe :-) Man slapp å kaste maten iallefall. Originalene nåtildags er "tatt hånd om av hjelpeapparatet", det er kanskje derfor en ser de så skjelden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 hehe :-) Man slapp å kaste maten iallefall. Originalene nåtildags er "tatt hånd om av hjelpeapparatet", det er kanskje derfor en ser de så skjelden. Men hun med tomflaskene som synger møtte jeg i sommer på Youngstorvet så hun tusler rundt enda. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Men hun med tomflaskene som synger møtte jeg i sommer på Youngstorvet så hun tusler rundt enda. Jeg gikk på Kunst og håndverkskolen, jeg, da Tatjana bare het Lars og var en stillferdig fyr i buserull og signe bukser og tresko. Han var mye eldre enn oss andre, og var en hyggelig, men altså stillferdig fyr. Han har sikkert hatt mye å ta igjen! Jeg tror han hadde en vanskelig og ensom oppvekst bak seg. 0 Siter
alphan Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Skrevet 18. februar 2003 Jeg gikk på Kunst og håndverkskolen, jeg, da Tatjana bare het Lars og var en stillferdig fyr i buserull og signe bukser og tresko. Han var mye eldre enn oss andre, og var en hyggelig, men altså stillferdig fyr. Han har sikkert hatt mye å ta igjen! Jeg tror han hadde en vanskelig og ensom oppvekst bak seg. Selje, da gleder du deg sikkert til å se den dokumentar-filmen som kommer nå? 7.himmel som den heter. Jeg skal iallefall se den, for denne fyr'n er en fargeklatt, bokstavlig talt. 0 Siter
Nathalie Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Advokaten i Oslo, Hermansen, som gikk med smoking og hvite hansker på Halvorsens konditori og spiste rester fra tallerkenen eller med indianerkostyme rundt i byen. Og El Jucan. Å ja, Hermansen hadde jeg glemt. Bølerkongen kallte vi han. Jeg har vokst opp på Bogerud, rett ved Bøler. Tok ofte t-banen med Bølerkongen. Kul fyr. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Selje, da gleder du deg sikkert til å se den dokumentar-filmen som kommer nå? 7.himmel som den heter. Jeg skal iallefall se den, for denne fyr'n er en fargeklatt, bokstavlig talt. Når kommer den dokumentarfilmen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Å ja, Hermansen hadde jeg glemt. Bølerkongen kallte vi han. Jeg har vokst opp på Bogerud, rett ved Bøler. Tok ofte t-banen med Bølerkongen. Kul fyr. Ble han tatt han som tok livet av ham? Hørte rykter om at det var en gærning venninna mi hadde vært borti som gjorde det. 0 Siter
musikeren Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Tønsberg hadde finmaler'n. Han var jo absolutt ved sine fulle fem, men syntes rimelig godt der han var, for å si det pent. Fin fyr. Lever han enda? Også er det en kar i Drammen. Godset-supporter og dranker for alle penga, går og prater med alt og alle. ... Per med tralla, er det det han kalles? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.