Gå til innhold

Gjør plass fru Esther Pirelli, her kommer Tatjana!

Anbefalte innlegg

.. med platåhæler & bar navle.

http://gfx.dagbladet.no/kultur/2002/11/22/larstatjana_sak.jpg

http://www2.filmweb.no/multimedia/archive/00017/7__himmel_17601f.jpg

ttp://www2.filmweb.no/multimedia/archive/00017/7__himmel_17754a.jpg

"..Lars Kristian Gulbrandsen er kunstmaler og 75 år gammel - men det er ikke slik han ser seg selv. Hver gang Lars ser seg i speilet, ser han ei jente - Tatjana på 23 år. Han ikler seg miniskjørt og platåsko, og han sminker seg - med husmaling fra Jotun. ."

Hvorfor har vi ikke hørt om fyr'n før nå i det siste? Dette er jo skikkelig show!

Før i tiden var det endel rikskjente originaler, men de er kanskje borte? Var en i Bergen(?) som gikk å dirigerte 17.mai-toget bl.a.

Noen som husker noen andre?

Fortsetter under...

Advokaten i Oslo, Hermansen, som gikk med smoking og hvite hansker på Halvorsens konditori og spiste rester fra tallerkenen eller med indianerkostyme rundt i byen.

Og El Jucan.

hehe :-) Man slapp å kaste maten iallefall.

Originalene nåtildags er "tatt hånd om av hjelpeapparatet", det er kanskje derfor en ser de så skjelden.

hehe :-) Man slapp å kaste maten iallefall.

Originalene nåtildags er "tatt hånd om av hjelpeapparatet", det er kanskje derfor en ser de så skjelden.

Men hun med tomflaskene som synger møtte jeg i sommer på Youngstorvet så hun tusler rundt enda.

Men hun med tomflaskene som synger møtte jeg i sommer på Youngstorvet så hun tusler rundt enda.

Jeg gikk på Kunst og håndverkskolen, jeg, da Tatjana bare het Lars og var en stillferdig fyr i buserull og signe bukser og tresko. Han var mye eldre enn oss andre, og var en hyggelig, men altså stillferdig fyr. Han har sikkert hatt mye å ta igjen! Jeg tror han hadde en vanskelig og ensom oppvekst bak seg.

Jeg gikk på Kunst og håndverkskolen, jeg, da Tatjana bare het Lars og var en stillferdig fyr i buserull og signe bukser og tresko. Han var mye eldre enn oss andre, og var en hyggelig, men altså stillferdig fyr. Han har sikkert hatt mye å ta igjen! Jeg tror han hadde en vanskelig og ensom oppvekst bak seg.

Selje, da gleder du deg sikkert til å se den dokumentar-filmen som kommer nå? 7.himmel som den heter.

Jeg skal iallefall se den, for denne fyr'n er en fargeklatt, bokstavlig talt. :)

Annonse

Advokaten i Oslo, Hermansen, som gikk med smoking og hvite hansker på Halvorsens konditori og spiste rester fra tallerkenen eller med indianerkostyme rundt i byen.

Og El Jucan.

Å ja, Hermansen hadde jeg glemt. Bølerkongen kallte vi han. Jeg har vokst opp på Bogerud, rett ved Bøler. Tok ofte t-banen med Bølerkongen. Kul fyr.

Å ja, Hermansen hadde jeg glemt. Bølerkongen kallte vi han. Jeg har vokst opp på Bogerud, rett ved Bøler. Tok ofte t-banen med Bølerkongen. Kul fyr.

Ble han tatt han som tok livet av ham?

Hørte rykter om at det var en gærning venninna mi hadde vært borti som gjorde det.

Tønsberg hadde finmaler'n. Han var jo absolutt ved sine fulle fem, men syntes rimelig godt der han var, for å si det pent. Fin fyr. Lever han enda? Også er det en kar i Drammen. Godset-supporter og dranker for alle penga, går og prater med alt og alle. ... Per med tralla, er det det han kalles?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...