Gå til innhold

Snorking i Pc-høytalerne!

Anbefalte innlegg

I går kveld satt jeg og jobbet foran PCn, og plutselig kom det snorkelyder i høytalerne! Jeg var aleine i leiligheten så det kom ikke herfra, men jeg bor i blokk så det må ha slått inn fra noen andre. Men hvordan kan slikt gå an? Skummelt- det er jo ikke bare å sove og snorke folk gjør på soverommene sine..... :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93828-snorking-i-pc-h%C3%B8ytalerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest metronom

Jeg får av og til inn lyder fra diverse utenlandske radiosendinger på maskinen, selv om jeg ikke har på noe som helst program for sånt. Dette er ikke snakk om bakgrunnsstøy fra nettannonser. Rett etter angrepet på WTC i New York fikk jeg helt ufrivillig inn radiosendinger fra BBC (tror jeg det var) i PC-høyttalerne, uten at jeg hadde stilt inn noe som helst her.

Eneste forslaget jeg har til at du har fått inn snorking i høyttalerne, er at noen kanskje har en baby-calling stående på som slår inn hos deg. Av disse er det jo de som sender trådløst, og de som sender via el-nettet i huset.

Dette er bare et forslag fra min side, jeg kan ikke noe om dette emnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...