Gå til innhold

Hvorfor er såpestrykket mitt fint og glatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ikke så delikat med kjønnshår fra ballene til forgående mann sittende fast på såpa ?

Igrunn ikke. Trodde forresten ikke det var så mange som brukte såpestykker lenger - bare sånne pyntegreier med lukt(æsj)

Jeg rører ikke ei brukt såpe uansett jeg, og er jeg på et offentlig toalett, vasker jeg først hendene - videre såpetrykkeren, deretter hendene en gang til.

Hysterisk, nei, men tenk deg hvor mange rare og suggete folk som kommer rett fra dass og har karra seg både her og der - tar rett på fellessåpe-beholderen osv.

Det samme gjelder krana, skrur den igjen med papir. Det beste er sånne innretninger hvor man klapper under krana, å vips, eller sånn til å skyve borti med benet.

Har jobbet på sykehus så jeg vet hvor mye dritt og lort som samler seg på sånne plasser. Derav min noe (for andre) overdrevne ritualer :-)

Ulv I Faarikaal

Igrunn ikke. Trodde forresten ikke det var så mange som brukte såpestykker lenger - bare sånne pyntegreier med lukt(æsj)

Jeg rører ikke ei brukt såpe uansett jeg, og er jeg på et offentlig toalett, vasker jeg først hendene - videre såpetrykkeren, deretter hendene en gang til.

Hysterisk, nei, men tenk deg hvor mange rare og suggete folk som kommer rett fra dass og har karra seg både her og der - tar rett på fellessåpe-beholderen osv.

Det samme gjelder krana, skrur den igjen med papir. Det beste er sånne innretninger hvor man klapper under krana, å vips, eller sånn til å skyve borti med benet.

Har jobbet på sykehus så jeg vet hvor mye dritt og lort som samler seg på sånne plasser. Derav min noe (for andre) overdrevne ritualer :-)

Toaletthygiene er vel en av de mest viktige rutinene vi har for smittevern.

Vi testet det ut her om dagen.

Vesla lekte i vasken, og såpestykket ble liggende nedi. Nå ligger det i søpla.

Tror det har noe med frekvens å gjøre også. Vårt såpestykke ligger i dusjen og blir brukt hver dag, hans ligger på vasken. Og jeg kjenner til håndhygienen hans. *grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...