Gå til innhold

Så var det bibelen igjen: hvor står det at det var _tre_ vise menn ? Ikke to ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gi faen i gamle bøker når det finnes så mye nytt å lese! "Koffør drikke hoinngammel rødvin når man har færsk breinnvin"

Jeg tørket tårer da Ally flyttet i siste episode. Er jeg patetisk?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Gi faen i gamle bøker når det finnes så mye nytt å lese! "Koffør drikke hoinngammel rødvin når man har færsk breinnvin"

Nordnorsk visdom...

Ulv I Faarikaal

Kompisen sier: je tåle itte kjøpebrænnvin !

Typisk kvinnfolk å zappe på kanaler og stoppe på alle gråtescener.

Kompisen sier: je tåle itte kjøpebrænnvin !

Typisk kvinnfolk å zappe på kanaler og stoppe på alle gråtescener.

Hehe, ja folk i Odalen og dalstrøka innnafor har heimbrenten til felles med nordlendinger. Bare at her nede har de en lei tendens til å putte sukker i kaffen. Ugh!

Ja, men Ally McBeal flyttet. Det var et fint påskudd til å få grine litt for alt og ingenting:-)

Ulv I Faarikaal

Hehe, ja folk i Odalen og dalstrøka innnafor har heimbrenten til felles med nordlendinger. Bare at her nede har de en lei tendens til å putte sukker i kaffen. Ugh!

Ja, men Ally McBeal flyttet. Det var et fint påskudd til å få grine litt for alt og ingenting:-)

Jeg hadde en liten pamflett blant noen rånere i Odalen. Av 8 stykker på 20-30 år hadde bare 2 drukket kjøpesprit påsto de. De drakk 10 flasker hjemmbrent for en flaske kjøpesprit.

Jeg hadde en liten pamflett blant noen rånere i Odalen. Av 8 stykker på 20-30 år hadde bare 2 drukket kjøpesprit påsto de. De drakk 10 flasker hjemmbrent for en flaske kjøpesprit.

Hehe, ja der er det kultur med heimbrennt vettu:-)

Så lenge det ikke smaker spylervæske er det greit å ha i kaffen, men ellers kan det helt fin fremkalle brekninger på høylys dag:-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Lett å anta at de var tre, siden det ville være naturlig om de la frem hver sin gave; gull røkelse og myrrah.

Ikke står det at Eva spiste eple heller, men det er vel en lett tilpasning som alt annet i bibelen.

Noen tror faktisk at menn har et ribben mindre enn kvinner på grunn av skapelsehistorien.

Ikke står det at Eva spiste eple heller, men det er vel en lett tilpasning som alt annet i bibelen.

Noen tror faktisk at menn har et ribben mindre enn kvinner på grunn av skapelsehistorien.

I 1. Mosebok står det at de spiste en frukt, det er vel ikke så farlig om det er eple, appelsin eller banan. Har du brukt natten på å lese i Bibelen?

Ulv I Faarikaal

I 1. Mosebok står det at de spiste en frukt, det er vel ikke så farlig om det er eple, appelsin eller banan. Har du brukt natten på å lese i Bibelen?

Nei nå leser jeg "Logistikkledelse" av Stein Erik Grønland. De ulike elementene i ledetida i distribusjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...