Gå til innhold

Supernintendo og voksenfilmers selges rimelig på grunn av bryllup !

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hvordan blir det med barnefordelingen da? Lar det seg ordne slik at HUN får en frihelg, jeg mener - det skal vel noe til at alle fedrene har sine unger på samme helg.

Jaja, hvert sitt å stri med.

Penger er vel i og for seg lett å kvitte seg med, men om det er lurt er vel en annen sak.

Ikke vet jeg hva hun har brukt det til heller, vet du? Bare fjås eller.....

Barnefordelingen er grei, bare to fedre stiller opp, og to unger er 20 og 22 år.

Penga er vekk, 5 sydenturer bl a. Det eneste hun kan framvise er en sofa, en bokreol og noe småtteri. Angeren står høyt i taket da.

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

32

• libra

7

• shandy

6

• Tornerose

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Ja, jeg har jo også et alvorlig alkoholproblem. Når jeg drikker øl veldig fort komer det også ut gjennom nesen. Det er et problem.

Men det var vel ikke traffikksikkerhet som var essensen i annonsen her, men det faktum at fyren blåste 200 000 spenn på sykkkel fordi det hadde HAN lyst på der og da. Vi som har fått kjeft for å legge fra oss for mye tegneserier på do skjønner vel litt av bråket han fikk da han trillet inn i gården..........

Økonomisk planlegging må jo kona være med på.

Kejft for å lage bibliotek på do ? Det må da kunne sees mellom fingene med ?

Barnefordelingen er grei, bare to fedre stiller opp, og to unger er 20 og 22 år.

Penga er vekk, 5 sydenturer bl a. Det eneste hun kan framvise er en sofa, en bokreol og noe småtteri. Angeren står høyt i taket da.

Uff, ja den var ikke særlig smart :-) Litt sent å tenke etterpå.

Jeg var litt lurere når jeg solgte min leilighet ;-)

Ulv I Faarikaal

Uff, ja den var ikke særlig smart :-) Litt sent å tenke etterpå.

Jeg var litt lurere når jeg solgte min leilighet ;-)

Jeg solgte min nå, og penga skal ikke røres på et år.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Noe dere menn ikke gjør????

Nei, ikke om sexlivet med partenere. Noen menn har et usympatisk kvinnesyn, men de holder jeg utenfor. Det kan forekomme en "mannfolkprat" men ellers er det stille. Hvis det er problemer, snakker de fleste ikke om det til hverandre.

Nei, ikke om sexlivet med partenere. Noen menn har et usympatisk kvinnesyn, men de holder jeg utenfor. Det kan forekomme en "mannfolkprat" men ellers er det stille. Hvis det er problemer, snakker de fleste ikke om det til hverandre.

Har ikke sagt det at vi prater om sexlivet til partnerene til hverandre heller jeg.. Men at vi diskuterer ting innen sex ja.. Noe jeg tror dere også gjør..

Ulv I Faarikaal

Har ikke sagt det at vi prater om sexlivet til partnerene til hverandre heller jeg.. Men at vi diskuterer ting innen sex ja.. Noe jeg tror dere også gjør..

Er nok ganske ulikt, men f eks noen syepleiere der jeg jobba sist forrige uke satt og diskuterte mennenes nattesvette. hva de sa i søvne og andre "unødige" emner.

Er nok ganske ulikt, men f eks noen syepleiere der jeg jobba sist forrige uke satt og diskuterte mennenes nattesvette. hva de sa i søvne og andre "unødige" emner.

Vi tar vel ikke alle under en kam hverken jeg eller du..

;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...