Gå til innhold

Høy, mørk mann, 32, eller sort/hvit hankatt, 4 år, gis bort !

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Helt enig, jeg kunne aldri hatt en mann som ikke kunne akseptere at jeg _må_ ha katter. Han trenger ikke like dem, eller gjøre noe som helst med/for dem, men de skal være der!

Bare Tornerose med katter er Tornerose, alt annet er falskt ?

Fortsetter under...

Bare Tornerose med katter er Tornerose, alt annet er falskt ?

Det er meg og katter eller ingenting. :-) Men vi har faktisk aldri hatt katt så lenge vi har vært sammen, fordi vi hele tiden har bodd i blokk, og selv om det er lov å ha dyr her så liker jeg ikke å ha katter som ikke kan komme og gå fritt. Men han vet meget godt at det øyeblikket vi flytter så går jeg til anskaffelse av to små puser. Og det er greit for ham, for i likhet med det jeg skrev som svar til tråden din under her, så nekter ikke han meg noe heller. :-)

Ulv I Faarikaal

Det er meg og katter eller ingenting. :-) Men vi har faktisk aldri hatt katt så lenge vi har vært sammen, fordi vi hele tiden har bodd i blokk, og selv om det er lov å ha dyr her så liker jeg ikke å ha katter som ikke kan komme og gå fritt. Men han vet meget godt at det øyeblikket vi flytter så går jeg til anskaffelse av to små puser. Og det er greit for ham, for i likhet med det jeg skrev som svar til tråden din under her, så nekter ikke han meg noe heller. :-)

Du er heldig :-)

Ingen hadde fått meg til å velge bort bikkja for et mannfolk. Selv ikke Brad Pitt.

Liker han ikke bikkja så er han ikke noe for meg. :-)

Da vet en stakkar hva en skal si for å snike seg greit av gårde søndags morgen da...............*L*

Annonse

Næmen, hei på du! Har ikke sett snurten av deg på lenge!

:-)

Nei, jeg er en travel kar. Jeg har ryddet i undertøyskuffen min, vært med familien og ligget under dyna og snufset.

Åja, så har jeg kjøpt meg Mercedes og et dritkult anlegg vi skal montere. Jeg blir 27 den 27. så jeg fant ut at dette var så god tid som noen til å prøvesmake litt på 50-årskrisen!*L*

Ulv I Faarikaal

Gubben har aldri likt katten min. Det er forøvrig gjensidig. Men han vet godt hvem som vinner hvis jeg må velge... så han holder da ut med det bortskjemte lille vesenet :-)

Bare han ikke gir den frostvæske eller hodepinetabletter ? For å avslutte sine lidelser liksom ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...