Gå til innhold

Vil legge seg i rullebanen

Anbefalte innlegg

Det høres bra ut. På den annen side går vi glipp at en mulighet til endelig å mobilisere silkerampen for en god sak. De har altfor lenge sittet i sine salonger, og latt Nome herje uforstyrret.

Jeg har ellers forståelse for at mange reagerer sterkt på å se Nome på tv. Han har jo endelig fått en mulighet til å samle naivistene og attpå til bidradd til å slå kiler inn i Nato og EU, organisasjoner som han alltid har vært sterk motstander av. Saken om de "lobotomerte innsektene" viser jo også at fyren har mistet all bakkekontakt i lyset av egen glorie.

Dessuten er jo fyren selvsagt frastøtende. Det virker som han har er støffet med et infantilt lag valpefett i trynet, han har en usedvanlig ekkel og kjøttfull nese og feminine lepper. Man undrer seg også over hans tydelig mongoloide trekk over øynene.

..............

Jeg håper på bred mobilisering og mye morro.

Aner jeg at du nærer litt dårlige følelser ovenfor denne Nome? ;-)

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

17

• Spirea

5

• conan

5

• Grip

4

Mest aktive i denne tråden

Jo, det gjør vi.

Politiet trenger trening.

Enig, min bror som er politimann, elsker bataljer med Blitz. Han har lagt inn bly i tuppen på langkøllen, og ståltupp i marsjstøvlene. I tillegg har han mixet sin egen pepperspray- BlitzVekk... Det ville knuse motivasjonen hans totalt om disse faste slagene med Blitz ble borte.

Tar man me Erna Solberg i tillegg så er det i hvert fall ingen fare for at man bommer, med mindre flyveren er blind!

tja, så fremt Bush'ern faktisk er ombord, så skal man ikke se bort i fra at han selv har forvillet seg inn bak spakene, og da vet man jo aldri hvor de lander, kan fort være at man må ta med seg resten av regjeringen og legge dem på fornebu...

Annonse

Gjest Fisefine

Enig, min bror som er politimann, elsker bataljer med Blitz. Han har lagt inn bly i tuppen på langkøllen, og ståltupp i marsjstøvlene. I tillegg har han mixet sin egen pepperspray- BlitzVekk... Det ville knuse motivasjonen hans totalt om disse faste slagene med Blitz ble borte.

Blitz er noen pingler.

Det var mer morro i gatene på Willys tid.

Gjest Fisefine

tja, så fremt Bush'ern faktisk er ombord, så skal man ikke se bort i fra at han selv har forvillet seg inn bak spakene, og da vet man jo aldri hvor de lander, kan fort være at man må ta med seg resten av regjeringen og legge dem på fornebu...

Skal Bush lande på Fornebu?

Hipp-hurra. Da er vi kvitt Telenor.

Annonse

Aner jeg at du nærer litt dårlige følelser ovenfor denne Nome? ;-)

I tillegg til at han er kommunist, har han også en lei uvane med uoppstoppelig å klemme mennesker av samme kjønn. Jeg husker at han var programleder i NRK for noen år tilbake, og jeg kunne med selvsyn se disse ekle sekvensene. Det er jo ikke rart at folk føler vemmelse.

Hvorfor skal enkelte nordmenn oppføre seg som idioter. Herregud, jeg syntes jeg ser det for meg. En gjeng med tullinger liggende på rullebanen.

Flaut og skammelig.

Kanskje bra som litt trening for politiet på Fagernes. Selv om de var tungt bevæpnet og hadde hjelp fra spesialister, brukte de jo 9 timer på å få kontroll på en enkelt asylsøker med kniv.

Hvis 10 kommunister legger seg på rullebanen, og har med *to* kniver hver, vil det altså ta politiet 9x10x2=180 timer (over en uke) å få fjernet dem.

Ikke si det bort.

I tillegg til at han er kommunist, har han også en lei uvane med uoppstoppelig å klemme mennesker av samme kjønn. Jeg husker at han var programleder i NRK for noen år tilbake, og jeg kunne med selvsyn se disse ekle sekvensene. Det er jo ikke rart at folk føler vemmelse.

Ja, sånn gutteklemming kan til nød gå an på fotballbanen, men pikekos er greit.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...