Gå til innhold

Vil legge seg i rullebanen

Anbefalte innlegg

Hva har du imot Erna ? Jeg synes hun virker være bra jeg.

Jeg har ikke noe mot henne. Det var bare noen her som nevnte at flyveren trengte noen synlige figurer slik at han traff, og

Erna er vel ikke sååå vrien å treffe.

Hun kunne eventuelt vært en lokkedue, og løpt i det flyet kom?

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

17

• Spirea

5

• conan

5

• Grip

4

Mest aktive i denne tråden

Kanskje bra som litt trening for politiet på Fagernes. Selv om de var tungt bevæpnet og hadde hjelp fra spesialister, brukte de jo 9 timer på å få kontroll på en enkelt asylsøker med kniv.

Hvis 10 kommunister legger seg på rullebanen, og har med *to* kniver hver, vil det altså ta politiet 9x10x2=180 timer (over en uke) å få fjernet dem.

Ikke si det bort.

Vet du ikke at jeg er sur på deg da Grip, du har vært så blærete i det siste - bare tøyser selvsagt ;-)

Jeg fatter ikke at politiet kan være så tafatte jeg for min del. I den buss-saken f.eks. Hva om de hadde pusset bikkjene på svartingen?

Det kan vel være et tips til purken i denne saken også kanskje.

Jeg har ikke noe mot henne. Det var bare noen her som nevnte at flyveren trengte noen synlige figurer slik at han traff, og

Erna er vel ikke sååå vrien å treffe.

Hun kunne eventuelt vært en lokkedue, og løpt i det flyet kom?

Slemt tenkt av deg sdd !!!

Tande P er en mye bedre løsning. Da slipper han gjeldsproblemene sine også.

Slemt tenkt av deg sdd !!!

Tande P er en mye bedre løsning. Da slipper han gjeldsproblemene sine også.

Jeg er egentlig enig.

Tande P hadde gjort seg på banen.

Men samma f... Det viktigste er tross alt at Blitzerne er der i det flyet lander på dem.

Annonse

Noen som har giddi å tenke på poenget med uttalelsen? Ikke at Aslak er så vond å miste.... Jeg syns jeg har et par hensyn å ta, men jeg har dårlig samvittighet for å ikke tilby meg å gjøre det han oppfordrer til. Jeg er jaggu ikke sikker på at noen bryr seg om jeg ligger på E6 og i så fall har jeg gått ut for å dø. Men jeg mener faktisk at det er lite heldig at fyren kommer til Norge på en lang stund og jeg synes Aslak har rett i at vi burde prøve å hindre at så skjer.

Aslak eller ikke Aslak, det er vel ikke det som er poenget?

Noen som har giddi å tenke på poenget med uttalelsen? Ikke at Aslak er så vond å miste.... Jeg syns jeg har et par hensyn å ta, men jeg har dårlig samvittighet for å ikke tilby meg å gjøre det han oppfordrer til. Jeg er jaggu ikke sikker på at noen bryr seg om jeg ligger på E6 og i så fall har jeg gått ut for å dø. Men jeg mener faktisk at det er lite heldig at fyren kommer til Norge på en lang stund og jeg synes Aslak har rett i at vi burde prøve å hindre at så skjer.

Aslak eller ikke Aslak, det er vel ikke det som er poenget?

Tja... Det var Aslak som var mitt poeng over her, men jeg forstår uansett ikke helt problemet med at en alliert skal ta seg en tur til Norge. Hva han skal her aner jeg for øvrig fint lite om.

Tøys. Klart at lederen for en nasjon som Norge historisk sett har hatt så sterke bånd til, skal være velkommen til å besøke oss!

Vi har mye mer behov for gode relasjoner til USA, enn til Aslak Sira Myhre.

Vi har behov for å ta avstand fra en statsleder som så til de grader driter i både demokrati, frihet og ytringsfrihet som denne lille mannen gjør. Vi har behov for å markere at vårt demokrati og vår ytringsfrihet er hellig og at vi ikke lar oss rulle over av en geskjeftig litt IQ-løs kåbbåi.

Hvor lenge skal takknemligheten vare? Er det rimelig å tåle overgrep fra folk som var snille mot oss da vi var små?

Det spiller ingen rolle hvilket navn man setter på folk som mener noe, det er viktig at vi mener noe....

Tja... Det var Aslak som var mitt poeng over her, men jeg forstår uansett ikke helt problemet med at en alliert skal ta seg en tur til Norge. Hva han skal her aner jeg for øvrig fint lite om.

Du er så ung og så uten prinsipper at jeg tilgir deg *s*, men helt ærlig så synes jeg det er viktig å markere at framferden til denne supermakten er uakseptabel - hvis det er det flertallet av oss mener - og den beste måten å markere det på må vel være å hviske mannen i øret at vi ikke syns han burde besøke oss nå når han har oppført seg - eh - litt uheldig... ikke sant lille venn? Det er vel en grei og diplomatisk måte å si ifra på uten å legge seg på asfalten noe sted?

Annonse

Du er så ung og så uten prinsipper at jeg tilgir deg *s*, men helt ærlig så synes jeg det er viktig å markere at framferden til denne supermakten er uakseptabel - hvis det er det flertallet av oss mener - og den beste måten å markere det på må vel være å hviske mannen i øret at vi ikke syns han burde besøke oss nå når han har oppført seg - eh - litt uheldig... ikke sant lille venn? Det er vel en grei og diplomatisk måte å si ifra på uten å legge seg på asfalten noe sted?

Det er bra du tilgir min naive sjel :)

Men er det nå engang sånn at flertallet ikke støtter denne mannen i hans kommende krig mot Irak?

Det er bra du tilgir min naive sjel :)

Men er det nå engang sånn at flertallet ikke støtter denne mannen i hans kommende krig mot Irak?

Det vet vel hverken du eller jeg... men det er tilstrekkelig motstand mot krigsplanene til å anta at noe rører seg i folkedypet.

Det vet vel hverken du eller jeg... men det er tilstrekkelig motstand mot krigsplanene til å anta at noe rører seg i folkedypet.

At det er motstand er det ingen tvil om.

Personlig er jeg ikke engang helt sikker på hva jeg skal tro. At Saddam er en villmann som bør fjernes, om mulig med makt, er jeg ikke i tvil om, men USAs håndtering av saken er jeg mer usikker på.

At Bush er relativt ustabil og kanskje stormannsgal, hersker det vel tross alt liten tvil om.

At det er motstand er det ingen tvil om.

Personlig er jeg ikke engang helt sikker på hva jeg skal tro. At Saddam er en villmann som bør fjernes, om mulig med makt, er jeg ikke i tvil om, men USAs håndtering av saken er jeg mer usikker på.

At Bush er relativt ustabil og kanskje stormannsgal, hersker det vel tross alt liten tvil om.

Jeg ser på den lille, rare som ligger i sengen sin med smokk og nesa boret inn i en sau av twist som jeg har gitt navnet Bams, og jeg gremmes og er redd. Finnes det mulighet for at det går sivile med, bør man tenke seg om firogtjuetusen ganger før man starter eller støtter starten av en krig. Unger er viktige, sivile er viktige.... det skal mye til for å overbevise meg om at krig er det rette for å få satt en kule i Saddam og hans nærmeste krets.

Petter Nome foreslo å redde amerikanerne fra Bush... det var dumt. Like dumt synes jeg det er å foreslå å redde irakerne fra Saddam. Det er nå engang slik at man må renske opp i eget reir. Når det hele får kokt en stund kommer det ned til at det hele dreier seg om olje og at hvis ikke en viss kåbbåi handler snart, har han tapt ansikt og det - kan vel ikke aksepteres....

Jeg ser på den lille, rare som ligger i sengen sin med smokk og nesa boret inn i en sau av twist som jeg har gitt navnet Bams, og jeg gremmes og er redd. Finnes det mulighet for at det går sivile med, bør man tenke seg om firogtjuetusen ganger før man starter eller støtter starten av en krig. Unger er viktige, sivile er viktige.... det skal mye til for å overbevise meg om at krig er det rette for å få satt en kule i Saddam og hans nærmeste krets.

Petter Nome foreslo å redde amerikanerne fra Bush... det var dumt. Like dumt synes jeg det er å foreslå å redde irakerne fra Saddam. Det er nå engang slik at man må renske opp i eget reir. Når det hele får kokt en stund kommer det ned til at det hele dreier seg om olje og at hvis ikke en viss kåbbåi handler snart, har han tapt ansikt og det - kan vel ikke aksepteres....

Men hvor lett er det å rydde opp i sitt eget reir i et land hvor Saddam fikk 100 % av stemmene?

Landets velgere hadde jo to valg: Saddam eller døden.

Man kan vel også spørre seg om ikke unger allerde dør i et land som dette:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/02/17/361736.html

For øvrig er jeg enig med deg i at dette ikke er noe USA i utgangspunktet har noe med, sa sant ikke Irak utgjør en trussel mot USA, noe det vel er diskutabelt om de gjør eller ikke. Kanskje Saddam ikke er en trussel mot dem nå, men han kan bli om han faktisk er i besittelse av de rette våpnene, og i et land som er så preget av 11/9 - hvor folk er så ekstremt redde for terror at når noen bruker litt pepperspray inne på et diskotek så resulterer det i at over 20 mennesker blir trampet i hjel fordi de tror de skal dø - så er det lett å få mye av folket der med seg.

For øvrig kan jeg ikke fatte at ikke USA, med deres etteretning, ikke kan klare å fjerne Saddam og hans folk uten å måtte lemleste hele landet.

Vi får se hva FN etter hvert sier, og om inspektørene etter hvert finner noe.

Det er vel fare for at han har våpen og isåfall er det vel fare for militær bruk som flere land vil støtte opp om:

http://ad.no.doubleclick.net/adi/www.dart.dagbladet.no/nyheter/pknapp;sz=88x31;stile=1;ord=1242?

Men jeg er enig i at Bush og løpegutten Blair ikke bør gjøre dette alene.

Og ja, oljer er selvsagt også et motiv selv om forskere i det siste har kommentert at det å gå etter Irak pga oljen er dødfødt, da den økonomiske gevinsten her ikke er så stor som vi tror, og ikke engang vil dekke en eventuell krigs kostnader.

Men hvor lett er det å rydde opp i sitt eget reir i et land hvor Saddam fikk 100 % av stemmene?

Landets velgere hadde jo to valg: Saddam eller døden.

Man kan vel også spørre seg om ikke unger allerde dør i et land som dette:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/02/17/361736.html

For øvrig er jeg enig med deg i at dette ikke er noe USA i utgangspunktet har noe med, sa sant ikke Irak utgjør en trussel mot USA, noe det vel er diskutabelt om de gjør eller ikke. Kanskje Saddam ikke er en trussel mot dem nå, men han kan bli om han faktisk er i besittelse av de rette våpnene, og i et land som er så preget av 11/9 - hvor folk er så ekstremt redde for terror at når noen bruker litt pepperspray inne på et diskotek så resulterer det i at over 20 mennesker blir trampet i hjel fordi de tror de skal dø - så er det lett å få mye av folket der med seg.

For øvrig kan jeg ikke fatte at ikke USA, med deres etteretning, ikke kan klare å fjerne Saddam og hans folk uten å måtte lemleste hele landet.

Vi får se hva FN etter hvert sier, og om inspektørene etter hvert finner noe.

Det er vel fare for at han har våpen og isåfall er det vel fare for militær bruk som flere land vil støtte opp om:

http://ad.no.doubleclick.net/adi/www.dart.dagbladet.no/nyheter/pknapp;sz=88x31;stile=1;ord=1242?

Men jeg er enig i at Bush og løpegutten Blair ikke bør gjøre dette alene.

Og ja, oljer er selvsagt også et motiv selv om forskere i det siste har kommentert at det å gå etter Irak pga oljen er dødfødt, da den økonomiske gevinsten her ikke er så stor som vi tror, og ikke engang vil dekke en eventuell krigs kostnader.

Hei,

Et annet poeng er jo at for de pengene en krig koster kunne man trolig brødfø og vaksinere hele Afrika og mesteparten av India inn i det neste århundre!

Med vennlig hilsen

Hei,

Et annet poeng er jo at for de pengene en krig koster kunne man trolig brødfø og vaksinere hele Afrika og mesteparten av India inn i det neste århundre!

Med vennlig hilsen

Ja, det skal du vel ikke se bort i fra at du har rett i, men jeg mistenker at ikke dette er et alternativ for Bush.

Jeg veit'a faen hva som bør gjøres, og hvem som skal gjøre det, men at noen bør gjøre noe med Mr. Saddam er det vel liten tvil om.

At Bush er den rette mannen til å gjøre noe er det vel derimot tvil om...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...